sanmann Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Hei. Har et problem med både CD-brenneren og DVd-spilleren. På musikk CD-er støyer de like mye som en Fokker 50 som skal ta av. Ved datafiler er de ikke fult så støyende. Noen som har anelse om hva som kan gjøres? Finner ikke noe i W2K oppsettet som kan hjelpe på støyen. B. Lenke til kommentar
thomasolsen Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Vist du bruker en sånn dings som er på skjermkabelen (husker ikke hva det heter) på kabelen som går fra cd-romen til lydkortet skal det kanskje bli mindre støy. Men du må koble den på nærmes lydkortet Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Jeg går ut i fra at det er motoren i CD/DVD-rom'en du mener som støyer.. I så fall er det ikke så mye du kan gjøre, Kjøpe nye CD/DVD-spiller som du VET har lavt støynivå. Noen vil sikkert ha deg til å modifisere topp-hastigheten til spilleren, men det vet jeg ikke hvordan man gjør. (Liker ikke å endre firmware) Du kan jo rippe CD'n og spille av filene fra disken, da unngår du støy fra spilleren. Til forrige svar: en ferrittkjerne rundt audiokabelen hjelper absolutt 0 på signalstøy. (hvilket jeg ikke tror denne tråden handler om) Musikken går neppe igjennom den likevel. Alle nye spillere sender musikken digitalt igjennom IDE-kabelen pga. kvaliteten. Du kan fint fjerne den gamle audio-kabelen, og fortsatt høre musikken like bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå