enden Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Når jeg prøver å signe inn prøver MSN Messenger 6.1 å signe inn i ti sekunder før den gir seg. Ingen feilmeldinger eller noe, den slutter bare å signe inn... Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg er nesten alltid pålogget.. så når jeg våknet hadde jeg fått beskjeden " om 5 minutter blir du logget av pga. vedlikehold på server" eller noe.. husker ikke helt hva det stod jeg. Har fått det samme før. Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Serverene er nede for oppgradering og rep. Vet ikke hvor lenge.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 da er det sikkert det nå Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Går du til hjelp menyen i MSN og velger Tjenestestatus kommer du til denne siden. Der står det "Tjenesten gjennomgår rutinemessig vedlikehold. Det kan hende at du i korte perioder ikke vil kunne bruke tjenesten. Prøv igjen senere." Lenke til kommentar
nxm Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Småslitsomt å ikke kunne rømme bort i MSN-verden når man sitter på skola og skal ha kjemi. Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 MSN serveren er opp igjen nå Lenke til kommentar
nxm Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Og takk gud for det. Dette ble nesten en kjedelig skoledag. Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Fikk flere meldinger i 8-tida; "MSN Messenger går ned vedlikehold 5 minutter blablabla" Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Føler meg ganske ensom når jeg ikke har messengeren.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå