Gå til innhold

Laptop i bilen

manjana

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er på jakt etter et stativ slik at jeg kan ha laptoppen i bilen.

Ser det finnes løsninger i utlandet, men de er relativt kostbare.

Er på jakt etter økonomi versjonen.

Hva med å sveise på en kasse med prosjektor på taket og lerret fremst på panseret?

Har du vurdert dette?

En venn av meg gjorde dette, men han ble stoppet (sitter inne nå)

Lenke til kommentar
Er på jakt etter et stativ slik at jeg kan ha laptoppen i bilen.

Ser det finnes løsninger i utlandet, men de er relativt kostbare.

Er på jakt etter økonomi versjonen.

Hva med å sveise på en kasse med prosjektor på taket og lerret fremst på panseret?

Har du vurdert dette?

En venn av meg gjorde dette, men han ble stoppet (sitter inne nå)

For et sammentreff! Jeg gjorde noe lignende en gang: 3 kompiser satt fram på panseret og holdt oppe et laken som vi rappa fra muttern (det var litt slitt, så jeg vil ikke kalle det "grovt tyveri"). Der så jeg på "Flåklypa Grand Prix" mens jeg kjørte. Under billøpet skal jeg love deg at det gikk unna. :cool:

Lenke til kommentar

haha, mye useriøst her...

stativ, kan du ikke bruke sånn dærre dærre billig TV-stativ som du kan bolte til et eller annet sted? de er jo rimlig fleksible og har en flat underflate - på den måten kan du prøve å feste laptopen med... hmm, strikk/tråd eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Vi ser faktisk på en løsning i disse dager som er et stativ. Det er derimot ganske så vanskelig for oss å testet dette da vi ikke har spesielt lyst til å borre å skru i biler.

http://www.notec.no/utstyr/jottodesk.htm

Har dere fått noen priser av dem?

Det så veldig spennede ut, men også dyrt.

Men trenger dere en prøvekanin så si i fra. Monterer gjerne et (sterkt subsidiert)i min 2002 Grand Viatara XL7 :-)

Lenke til kommentar

Jeg skal sjekke ut en i en ford excursion forhåpentligvis iløpet av neste uke. Av priser regner jeg med at det bare er å sende dem mail. Jeg regner med å skrive en liten artikkel om dette produktet, men vet ikke helt når jeg får gjort det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...