Tadesco Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Kunne ha tenkt meg å kjøpe denne: http://www.datafab.com/products/data/MD3A-USB2.htm Noen som vet om en nettbutikk som kan selge meg den? Har sett mange som har USB 1.1 varianten til Datafab, men ingen som har tatt inn den jeg vil ha. --- Trond Refsnes Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Den ser jo meget bra ut, men den har en stor svakhet: ATA100 Dvs. at du aldri vil ha muligheten til å oppgradere harddisken i den til noe over 128 GiBi (ca 137GB) Altså i praksis en 120 GB harddisk (ca 111 GiBi) Så et sånt kabinett vil snart være utdatert. Vent heller til slike kabinetter kommer med Seriell ATA. Da kan du beholde kabinettet i lange tider, og oppgradere disken etterhvert som behovet for plass øker. (ATA133 støtter riktignok større disker enn 128 GiBi men flatkabelen er jo på vei ut snart... og da vil du ikke kunne bruke kabinettet mer.) Lenke til kommentar
Tadesco Skrevet 15. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2002 Størrelsen på disken er ikke noe problem. Skal bruke den til å flytte data mellom maskina på jobben og den hjemme. Er mer opptatt av at jeg slipper og restarte maskina. Alternativet er å kjøpe to vanlige rammer. Problemet er at vanlig usb blir for tregt. Flytter noen gigs i gangen og har ikke lyst å vente på at overføringen skal bli ferdig med 12mb/s. --- Trond Refsnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå