-=CrøM=- Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 ...mellom disse to?? 1. <!--#include file="#.php"--> 2. <?php include("#.php"); ?> Grunnen til at jeg spør er at nr 2 ikke fungerer, mens nr 1 gjør det. Jeg vet at serveren min støtter PHP så det er vel ingen grunn til nr 2 ikke skal fungere....eller? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Nr. 2 skal fungere. Problemet er kansje at du bruker semikolon ( i slutten, hvilket ikke er nødvendig når koden bare spenner over en linje. EDIT: Måtte deaktivere smileys. Endret 6. februar 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) 1. <!--#include file="#.php"--> Tror nok du ligger på en windows server jeg... for det er asp syntax.... Referanse Endret 6. februar 2004 av Svendsen Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 kan like godt være en *nix server. Ikke bare MS som har runtime for asp... Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 heter fila virkelig "#.php" eller var det et eksempel? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 kan like godt være en *nix server. Ikke bare MS som har runtime for asp... I know men siden php koden ikke funka tenkte jeg fort at det kunne være rein windows.... begynne å tenke litt lenger hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå