feed Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Driver litt for meg selv her med videoredigering for en kompis. Skal lage en såkalt "fragmovie" som det så fint heter i spillmiljøet. Programmet jeg bruker er VideoVegas 4.0. Følgende effekter trenger jeg hjelp med: (nevn gjerne programmer som må brukes dersom dette ikke er mulig i videovegas) 1) Ved at f.eks. en gjenstand kastes (f.eks. en håndgranat) så ønsker jeg at vi befinner oss "inni" granaten og ser ut mot målet vi er på vei mot. Her har jeg prøvd zoom-funksjonen, men ønsket meg egentlig ikke nærmere inn i bildet. Det fikk heller ikke helt den samme effekten synes jeg. 2) Ønsker å legge til lys/blits rundt tekst. Gjerne at det lyser ut gjennom transparent tekst fra en bakgrunn. 3) Ønsker også å få til en slags "dunke" effekt hvor bilde dunker etter musikken. 4) Siste effekten er nok bare jeg som er lat og ikke gidder finne ut av, men jeg lurer på om det finnes andre måter å sette et videoklipp eller deler av et videoklipp i slowmotion. Har prøvd å "dra" klippet lenger noe som senker fartenm på filmen, men håper at det finnes andre og mer effektive måter. Får heller ikke til å sett slowmotion midt uti med denne metoden. På forhånd takk! mvh Dag Erlend Braut Endret 6. februar 2004 av feed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå