FredrikFtw Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Enemy Territory er et av de beste MP spella ever Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Vietcong - Lei det... Starcraft - Nei, vær så snill... Sorry mate, men , nei... Jedi Academy - Lei det, og dessuten kjedelig MP... Tribes 2 - Aldri prøvd eller hørt no særlig om... UT2003 - Som jeg sa, liker jeg ikke "tøm og røm" spill Raven Shield - Kult spill, men desverre lei det... Delta Force BHD - Digger ikke DF av en eller anna merkelig grunn... Project IGI 2 - Likte 1'eren mye bedre en 2'eren... Desert Combat - Same shit, different names og vehicles Skal prøve ET i kveld Flere forslag? Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Epoch Online??? http://epochonline.e-games.com.my/index.asp Aldri prøvd det, men hørt vage rykter om att det skal være litt kult. Prøv det og fortell oss hvordan det var Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Testa ET, fucka bare... Nesten inne på serveren... Og jaggu, trur du ikke pc'en låser seg du... Å jo da... men America's Army funka da... PS! Epoch Online kommer jeg ikke inn på engang... Lenke til kommentar
mungo Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 BF 1942 på en bra server (bf.no #1 f.eks) er konge. Selv om du er lei SP kan du ikke la det stoppe deg fra å prøve det online. Worms 3D og Worms World Party er jo veldig bra de også. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Har spilt BF1942 online før da Og en hel haug på LAN, men er lei det... Hele konspetet egentlig! Endless Ages så litt crap ut men... Også gidder jeg ikke å betale en viss sum i måneden for å spille ett spill jeg sikkert blir lei... Blir fort lei spill... Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 nummer 1 Zero Hour nummer 2 Americas army 2. Lenke til kommentar
skabbus Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 warcraft og starcraft er jo kult beyond... men min favoritt utenom betale-i-måneden-spill er Diablo2. Grafikken er litt røten men d er ganske morsomt når du kommer inn i d. Blizzard kan sakene sine... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Har funnet ett til, Knight Online , skal testes i kveld... Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Ta en titt på artikkelen Erling E. akkurat har lagt ut på Gamer.no MMORPG - hva skal du velge? Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Har funnet ett til, Knight Online , skal testes i kveld... Takk for den. Men hvor fort laster du den ned da? får ikke mer enn 40 kB/s og det er nesten 300 MB Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg lasta ned på ca. 110-120 jeg... Men tror den serveren der er litt mongis, ustabil... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Får ikke regga en user account på Knight Online Så jo så fett ut ... Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) slettet Endret 14. februar 2004 av Squy Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hvorfor venter du ikke på Soldner. Et relativt realistisk krigspill med støtte for opptil 128 spillere. Kommer i februar/mars Lenke til kommentar
PjoKKeN Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Får ikke regga en user account på Knight Online Så jo så fett ut ... Fredag den 27. Februar starter Beta testing igjen. Da kommer det Open Beta. Bare download og installer spillet nå og registrer dere dem 27. så kan dere game;) Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 jeg får ikke lasta ned Knight online uansett hvor mye strever, filen blir bare ugyldig Prøv heller dette: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=207604 Lenke til kommentar
PjoKKeN Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 jeg får ikke lasta ned Knight online uansett hvor mye strever, filen blir bare ugyldig Prøv heller dette: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=207604 DU har tydeligvis ikke sett det som står overalt påsida, du kan ikke bruke download accelelator, get right og andre sånne programmer som deler serveren. Du må laste ned med IE Standard Downloader. Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 jo det var det jeg gjorde vanlig standard ie download. fremdeles ikke funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå