ZkedaR Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Har fått SDSL fra Catch nå å lurer på å finne meg ett online spill, men har jo noen krav. IKKE CS, det suger no forferdelig... Ikke AO, kjedelig... Gratis i mnd. gidder ikke å stresse med å betale for noe jeg kanskje blir lei av... Helst noe med litt action i... Gidder heller ikke sånn fjortiss svada shoot 'em up piss... (sånn som CS) Noen som har noen anbefalinger? PS! Vet dette høres litt negativt ut, men det er sånn jeg føler det... Så liker di det ikke, så ikke svar! Lenke til kommentar
Amd_Barton Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) generals zero hour eller warcraft 3 Endret 6. februar 2004 av Amd_Barton Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 battlefield 1942 og warcraft 3 Lenke til kommentar
Cali3D Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Kan anbefale på det varmeste Wolfenstein: Enemy Territory. Kan lastes ned gratis fra fks: http://www.planetwolfenstein.com/files/files.shtml For meir info se her>> http://www.gamespy.com/goty2003/pc/index12.shtml Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Call of Duty er ganske gøy Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Warcraft 3 the frozen throne! Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Må du ha hele wolfenstein for å spille enemy territory?? Bf 1942 er forresten über online spill sammen med generals og war3... ellers kan jeg jo nevne Norwegian mafia?? ikke akkurat ett online spill i den forstand men ett tekst basert spill hvor du bruker browseren din.. aka planeterion Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Må du ha hele wolfenstein for å spille enemy territory?? Bf 1942 er forresten über online spill sammen med generals og war3... ellers kan jeg jo nevne Norwegian mafia?? ikke akkurat ett online spill i den forstand men ett tekst basert spill hvor du bruker browseren din.. aka planeterion Enemy Territory er separat fra RTCW og helt gratis. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Americas Army er fullstendig gratis og ganske bra. ellers er Black Hawk Down veldig bra online, i tillegg til at det har bra single player. multiplayeren er dessuten nesten helt uten fjortiser. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 SW:G er vel ganske bra, men ellers så er jeg ikke helt sikker. AO kan være morsomt tid tider, men jeg for min del har blitt lei av det. Battlefield 1942 + exp. packs er morsomt. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) BF1942 - Lei det! Call of duty - Lei det! SW:G - Ikke gratis, men har litt lyst... America's Army - møkka propaganda spill , men må testes på nytt... Enemy Territory - Skal prøves, er det bra? C&C: Generals - Har prøvd, falt ikke i smak... Warcraft III - Se over... NFSU - Online spill, du er jo lei den delen etter 20 min :S Takk for forsøkene, (selv om min smak er litt sær...) Skal prøve Enemy Territory, og kanskje gi AA ett nytt forsøk Endret 7. februar 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hvis du ikke liker WarCraft, hva med StarCraft? Du kan jo prøve Jedi Academy, Tribes 2 anbefaler jeg varmt, kan kjøpes billig på de fleste nettbutikker. Ellers har du UT2003. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Du er noget vanskelig.... For å ikke ta de du er lei... Som sagt, Wolfenstein ET kan absolutt anbefales. Day of Defeat er fortsatt (litt) kult. Hidden & Dangerous 2 er meget bra! Medal of Honor er fortsatt bra. Hmm masse WWII spill... Raven Shield anbefales på det sterkeste! Delta Force BHD. Project IGI 2. Selv om du er lei BF1942...Desert Combat er rasende festlig online...nå er 0.7 ute også! Outsider tips: Postal 2: Share the Pain (multiplayer edition av Postal 2) Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 ET Gratis og KNALL!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå