jaha- Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Når jeg skal overføre store filer (5-10mb) fra PCn til min Nokia 6600 via Bluetooth, kommer det en uventet feil. Det er i hvertfall den beskjeden Nokia PC Suite kommer med... Noen som har opplevd noe lignende, og kanskje har noen tips på hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 kanskje filene du sender overfyller det tilgjengelige minne? (Interminne er jo på langt under 10mb) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 når du overfører så kan du prøve å kopiere filene til skrivebordet før du kopierer dem videre, det virket for meg Lenke til kommentar
jaha- Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg overfører filene til minnekortet... Har enda 16mb ledig der så det skulle ikke være noe problem. Jeg prøvde også å kopiere RAYMAN3.DAT på ca 9mb til skrivebordet, før jeg kopierte den over... Det virket desverre ikke... Mulig det har en sammenheng med at PC Suiten ikke er helt stabil... Noen ganger lukkes den pga at FrameWork 7 error eller noe sånt... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 finnes det en demo av epocware filemanager så kan jo den redde deg, det progget er digg Lenke til kommentar
jaha- Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Joda har testa det også... Har samme problem der... Har testet med 3 forskjellige 6600'er, så PCn er definitivt problemet, men hadde vært kjekt å bli kvitt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå