Even. Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 noen som vet hvordan jeg kobler til en mysql databse som ikke er localhost f.eks hvis jeg vil bruke home.no.net mot en database på frac.dk Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 er vel bare å oppgi navnet på hosten? får oppgitt en masse info der du arh databasen, må bare se hva som kan brukes Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 så jeg skriver www.frac.dk istedet for localhost?? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 nei, du skriver inn navnet på hosten, tingen er den at du skal få oppgitt navnet på mysql serveren. logg inn der du har databasen og se om du finner noe info.. skal stå der.. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 når jeg hadde mysql hos webdeal var det mysql.webdeal.no.. har du prøvd mysql.frac.dk? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 dette varierer fra host til host. du må nesten finne infoen på serveren som hoster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå