Sempai Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hei! Jeg får ikke brukt alle 8 knappene til gamepaden min (PC Master Pad (Logic3)). I Win XP har jeg fått tatt i bruk 6 av knappene. Noen som vet hvor jeg finner den nødvendige progamvaren? Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Svaret på dette er vel ganske selvsagt. Gå til produsentens hjemmesider. Omtrent like raskt som å skrive et helt innlegg her... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Gå på hjemmesiden til produsenten av gamepaden din eller så kan du bare søke på google. Skulle egentlig ikke være noe stort problem å finne driver. Lenke til kommentar
Sempai Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Hei! Har vært inne på hjemmesiden til Logic3, men finner ikke de driverne jeg trenger. Finner ikke PC Master Pad (Kobling via lydkortet). Noen som vet? Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Prøv også å søke på driverguide.com... Mener å huske at det var joystickdrivere der... Det var da i win98 tider, men alikevel... Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hei! Har vært inne på hjemmesiden til Logic3, men finner ikke de driverne jeg trenger. Finner ikke PC Master Pad (Kobling via lydkortet). Noen som vet? På driversida på produsentens nettside er enhetene sortert etter produktnummer, ser det ut til. Finner du noe produktnummer på enheten din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå