Even. Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) hei jeg lurte på om noen vet hvor jeg kan laste ned invision power board 1.2. Vet at 1.3`ern er kommet ut men vil ha 1,2`ern Hvis noen har den liggende på pc`n så har jeg åpnet e-post greia i forumet så hvis noen gidder å sende den Endret 5. februar 2004 av gatebiler.tk Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Man kan ikke laste den IPB 2.0. Forumet er ikke ferdig skrevet, så det vil nok ta en liten stund før vi får laste det ned. EDIT: Leste posten på nytt, og der vil du ha 1.2, ikke 2 som det står i topic Endret 5. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
Crack Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 takk Dere lurer sikkert på hvorfor jeg vil ha 1.2 og ikke 1.3 Jeg liker at det skal se pent ut og det finnes ingen tøffe skinns til 1.3 Lenke til kommentar
Crack Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 så mekk et sjøl Uansett, du har ikkje fulgt reglane; Gjør bakgrunnsarbeidet Har du søkt på Google? AltaVista? Forumet? Det er ganske sikkert at noen har hatt samme eller lignende problem som deg fra før. Når du stiller et spørsmål, så kan du gjerne ta med informasjon om hva du har undersøkt fra før. Brukerne av forumet har en tendens til å ta seg bedre tid til brukere som har gjort litt bakgrunnsarbeid før de poster. og om du gjorde det - I så fall var du ekstremt dårlig. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 jeg har ikke PS for øyeblikket... og tror ikke jeg skal begynne å rote med det i paint Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 derfor lager du iallefall en stylesheet og fikser litt farger/borders dah vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå