Grrrh Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Meldingen kommer etter nyinstallasjon va Windows XP-pro. Jeg har aldri fått pop-up vinduene blokkert før, - selv om jeg mange ganger har ønsket det. Så hemmeligheten jeg ønsker avdekket er hvordan man kan skru av og på denne pop-up-killeren, - som jeg antar er der inne i Windows XP-pro et sted... ? Er det noen som har noen råd? Ligger løsningen i internettleseren? Jeg forstår ikke - så jeg håper på råd. Aller helst ønsker jeg meg en detaljert fremgangsmåte (metode) for å finne ut av dette. På forhånd takk. Hilsen Grrrh - som både er seriøs og useriøs. Og som syns det er like bra. Egentlig mye bedre. Enn dere som er seriøse eller useriøse. Endret 5. februar 2004 av Grrrh Lenke til kommentar
Grrrh Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) 10/02/2004 Bump 06/02/2004 Jeg oppdaget at det var den 6. og ikke den 10. Samtidig oppdaget jeg at det går fint å redigere dette innlegget men ikke slette det. Så Bumpa ble det vaffal. Og så håper jeg på svar på spørsmålet ovenfor omkring å disable pop-up -killer'n i XP. Endret 6. februar 2004 av Grrrh Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 eg har aldri opplevd at xp har blokkert noen pop-up vindu. eg viste ikkje at det var pop-up killer med i xp i det heile tatt. har hørt at det skal komme i service pack2. det kan hende at det er brannmuren din (vist du har) som blokkerer pop-up'ane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå