tøs Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 SMART! Legg ut adressen din på et offentlig forum og inviter folk til fest Du skal ikke bare ringe politiet og forvarsle om et stykk trasha hus og minst èt knust tryne? Begrensa da, hvor mye skade en gjeng med fulle nerder (rusbrus) klarer å gjøre. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 SMART! Legg ut adressen din på et offentlig forum og inviter folk til fest Du skal ikke bare ringe politiet og forvarsle om et stykk trasha hus og minst èt knust tryne? Begrensa da, hvor mye skade en gjeng med fulle nerder (rusbrus) klarer å gjøre. Njaa jeg hadde hvertfall greid endel Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hvordan står det til med festen? Har den vært eller skal den være? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) SMART! Legg ut adressen din på et offentlig forum og inviter folk til fest Du skal ikke bare ringe politiet og forvarsle om et stykk trasha hus og minst èt knust tryne? Begrensa da, hvor mye skade en gjeng med fulle nerder (rusbrus) klarer å gjøre. Helt enig. Skumle og farlige typer henger ikke på forums Btw, jeg deler ut nøkler til huset mitt til alle forumbrukere Endret 13. februar 2004 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Begrensa da, hvor mye skade en gjeng med fulle nerder (rusbrus) klarer å gjøre. Du har tydeligvis ikke lest "tabber med Onkel Alkohol"-tråden Endret 13. februar 2004 av Slettet+891234 Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 og no er festen i full gang tenker jeg ja Mange av dere som er der og fester vilt nå tenker jeg ja Dere får gi oss andre en sit rap på mandag da, når dere har kommet til hektene igjen Får håpe denne festen går på forsikringa da, og at du har et hjem etter denne festen også Hjemme alene fester pleier jo å ta helt av så, ihvertfall i Os. Personlig liker jeg meg bedre i fusa men det er no min mening mvh nerd-light Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå