Loomy Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg kommer! Tar med en halvliter husholdningssaft! Vil ikke bli FOR full liksom Tar med meg halvparten av ungdommen på Flaktveit. HER BLIR DET PARTY!!!!11111 er jeg en del av halparten? eller må jeg komme utenom, og ta med meg den andre halvparten? U bring teh other half Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hadde jeg bodd i nærheten av bergen så hadde jeg kommet Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Er storesøsteren din der? :!: Er jo nabohuset til en kamerat av meg! Skjerpings gutt! En telefon og jeg ordner det slik at festen ikke blir å skje! (det er til ditt eget beste) Edit: Faktisk nabohuset til to kamerater av meg Andre endring: Ble det bra fest igår? Endret 6. februar 2004 av pebbe Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Er storesøsteren din der? :!: Er jo nabohuset til en kamerat av meg! Skjerpings gutt! En telefon og jeg ordner det slik at festen ikke blir å skje! (det er til ditt eget beste) Edit: Faktisk nabohuset til to kamerater av meg Andre endring: Ble det bra fest igår? Mente du at (Tois)--> Tor's storesøsteren? Lenke til kommentar
Tois! Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Ka heter min storesøster da? Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Ka heter min storesøster da? M...... men sorry hu er opptatt Endret 6. februar 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
Togo Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Huff, dagens 8-9. klassinger... Vi må skaffe dem et bedre fritidstilbud enn all denne festinga! Hva ble det til med festen? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Det endte med at meg, sluffy og resten av ungdommen på Flaktveit gikk bananas i nabolaget. 26 skadde, 2 drepte og materielle skader for et par mill. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Count us in Tar med noen venner : Og noen til : Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Edit: Lol feil tråd Endret 8. februar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Nei, jeg skal være alene hjemme pga min foreldre reise bort til Østerrike.. eller 21.februar Da har jeg bursdag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Nei, jeg skal være alene hjemme pga min foreldre reise bort til Østerrike.. eller 21.februar Da har jeg bursdag Fest hos deg heller Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Nei kan ikke desverre... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Count us in Tar med noen venner : Og noen til : Det er fortsatt greit at vi kommer ? Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Flott. VeXx kan ta mer hvis VeXx vil det men er kjedeilig at 14år med 20-40år ? jeg syns ja Ok men best jentene med også Endret 9. februar 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå