Ullsokk Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg gleder meg jeg.. ! Til å møte alle dere.. Kommer til å bli så morro.. Håper mamma kan kjøpe 2 rusbrus til meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅÅÅÅ MIn første fEST ! %"%!"""""!!"!!!!!!!!! Lenke til kommentar
zed Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Bare 30min med TEH PARTYBUS!! m/ MYDAD & GREIER!!! FYFAEN DET KOMMER TIL Å TA SÅ AAAAAA!!!!!! Ullsokk : jeg tar med 3!! rusbrus! Endret 5. februar 2004 av zed Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Ullsokk : jeg tar med 3!! rusbrus! 3stk?!?!?!?!??!!?!?!?!??!?! HERREGEWD zzed .. skakke ha no pomping her azz Lenke til kommentar
zed Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) HEAH!! JEG SKAL IKKE DRIIIKEE SÅ MYH DA!! SKA SJENKE DG DAHH!!! HEHE!!! knSJE VI FÅR ÅSS NOH? KaN JG ta MD daMA?? hEEHE SEttER pÅH oH YTEAH- DAFT PuNK SÅ fåår VI mazzeH D4m3HHR Endret 5. februar 2004 av zed Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 SHIT AzzZzZ SKJENKEMG SÅ QLT HAEHEAEH!!!!!!!!!!! TA md DamA dA! AnsKej Vi kan FÅH Oss Noe! !?!?!?!?!??! TeNK pAÅÅ det A!!!!!!!!!!!!!1 Lenke til kommentar
zed Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Nei nå gadd jeg ikke mer, må sove. SåRRi AZz!! Måh Ut Å zIGGEH!!!! Ta EN SIZZGG!! Hehe, natta. Lenke til kommentar
Tois! Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Ta buss ca 40 minutte fra Bussstasjon.. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Ikke noe sjakktrekk å legge ut adr + tid/dato for max parDy på nett. Ser ikke helt poenget heller. Har du ikke mange no venner/fest-glade mennesker i Os til å fylle en standard enebolig? Du kan eventuelt invitere Søviknes og noen unge FpU-jenter, da er det maxpartygoingon. Mopedkjøring rundt stuebordet sier jeg bare... Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) TA md DamA dA! OR GiRlS MÆrE m0r0 hViZ GiRlS md 0x0 I kAnAkJe Ta med mIn GiRl HvIs Hyn ViL DÆT Endret 5. februar 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Et mirakel at denne tråden lever....meneh....Eg kommer med kompisene mine i en van med tilhenger. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hva med å Arrangere en skikklig HW fest ! ? Hvor ble det av den tråden forresten fra Allyse ? Er klar på fest jeg... Danmark, Oslo, stavanger ?? Gi meg et sted å DRIKKE !!! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hiver meg på første fly jeg, tar med meg noen kompiser. Dette blir partay. Er det greit at jeg får være DEEJAY? Da blir det bare svart metall, prog og skrangle rock meneh, seriøst: Gi oss tilbakemeldinger da Har en stygg mistanke om at huset ditt blir kræsjet og snuten dukker opp. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 hahah. .så seriøst.. tror jeg tar med 1 stk premium og kommer.. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hehe Os er stappet av folk som bare vil sloss. Hvorfor ikke henge opp noen lapper på esso eller shell..Da kommer det sikkert endel Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Tois!: Fødselsdag: 22 August 1989 <- Litt ung Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg kommer! Tar med en halvliter husholdningssaft! Vil ikke bli FOR full liksom Tar med meg halvparten av ungdommen på Flaktveit. HER BLIR DET PARTY!!!!11111 Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg kommer! Tar med en halvliter husholdningssaft! Vil ikke bli FOR full liksom Tar med meg halvparten av ungdommen på Flaktveit. HER BLIR DET PARTY!!!!11111 er jeg en del av halparten? eller må jeg komme utenom, og ta med meg den andre halvparten? Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 ÅÅÅÅ MIn første fEST ! %"%!"""""!!"!!!!!!!!! På skriften å dømme har du enda noen år igjen til du bør begynne å dra på fest i Os. 12 år er ikke optimalt når spritslåssinga begynner. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 er du født i 1989?burde en fjortenåring invitere folk hjem til seg på nettet? O_o 8-9 klassing det er snakk om her ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå