MrLee Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 http://www.e-places.net/samples/stfu.html?fix rofl Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 det fortjente hun! ville gjort det samme! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Whoa, hva slags bibel var det der'a? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Virket fake, men var jo litt morsom uansett. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Argh!!! Hvorfor slo han ikke hardere!!? Lenke til kommentar
Mello Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 HHAHAHAHHAHAHAH, jeg datt seriøst av stolen! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Whoa, hva slags bibel var det der'a? Så ut som oxford dictionary, har en her selv. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hehe. Utrolig bra. Fikk oss en god latter på kontoret her nå. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 'Sett den før, men den er fortsatt halv-morsom Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Genialt!!!!! Lo så brusen sprutet ut av nesa Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Det værste av alt er at jeg tror det er ekte. Dette så ut som et stort kundesenter der alle jobber med telefonservice. Jeg har selv jobba hos Telenor Mobil kundeservice, og det er utrolig hva enkelte kunder ber deg gjøre på en sen lørdagskveld. F.eks. å synge en sang for dem. Hvis personen så er helt blåst og superblond, begynner hun å skrike og synge som hu her. Selv om alle de andre konsulentene sitter og jobber med andre kunder. Vi hadde ei som kunne begynne å rope og flire når som helst, og folk måtte bort og be henne holde kjeft. Da satt hu og surfa og så på sexy mannfolk ellerno sånt. En gang ropte hun "ååååå han er så sexyyyyyyy!" så halve kundeservice hoppa på stolene. Endret 7. februar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 noen som vet hvor man kan få lastet ned filmen? Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 noen som vet hvor man kan få lastet ned filmen? La den ut på min fine lille server: http://home.no.net/hwpt/stfu.swf Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hehe nå funket den ja....var smile morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå