Gå til innhold

Chipvifte

Daguerreo

Anbefalte innlegg

Chip vifta på abit ic7 fusker.

Vurderer å kjøpe NorthPole Power Pack m. Hook Adapter...

tilsammen 485 kr.

Men lurer på...

At vifta fusker, er det bare vifta, eller er det hovedkortet, powersupply, software, eller en blanding. Vil problemet bli 100 % løst om jeg kjøper denen chip viften??

Takker på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener og ha hørt at Abit ikke akkuratt har sendt med det beste av chipsetkjøler til disse korta. Så svar på spm ditt må bli noe som; Det vil nok være rundt 99,9% sjans at alt vil funke glimrende når du bytter kjøleribbe og vifte på chipsettet.

Men hvorfor skal du ha den northpole kjøleren? Den bråker jo noe vannvitig. Sjekk heller ut denne kjøleren fra microplex, som er testet her.

Lenke til kommentar

Det er ingen som hjelper fordi du på en måte spør om hva som er galt med vifta di.

"...er det bare vifta, eller er det hovedkortet, powersupply, software, eller en blanding. Vil problemet bli 100 % løst om jeg kjøper denen chip viften??"

Dette er det bare du som vet. Uten å spesifiser hva som er galt er det vanskelig å hjelpe. Det blir som å si, "bilen min virker ikke, hva er galt. Vil det bli bedre om jeg skifter blinklys"

Lenke til kommentar
Har lest her en plass på forumet at man sente mail til abit så sente de en kjøler av den nye typen :)

Jeg kjenner Daguerreo, og han hadde ett IC7 med den gamle NB kjøleren, så etter en stund fuska den og hk'et ble på en rar måte ødelagt eller defekt...tror kanskje NB svidde seg eller noe. Så fikk han tilsendt nytt IC7 med den nye kjøleren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...