LordOfDeath Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 noen som har noen gode ideer? sliter litt med å finne på noe til muttern... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 noen som har noen gode ideer? sliter litt med å finne på noe til muttern... Du er ikke alene Hadde jeg kunnet velge så skulle jeg ha dreti i det siden hu fortjener det ikke. Men sett på en annen side så er det godt med mat hver dag som kommer av seg selv Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Skriv noen fine kort der du skriver forskjellige ting du skal gjøre. F.eks vaske opp, hjelpe til i en eventuell hage, vaske huset osv.. dette er presanger som gleder meget mye. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg gir to theaterbilletter jeg. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg gir to theaterbilletter jeg. teater. . . Jeg gir ikke noe, morsdag er bare fjas. En klem får holde så kan jeg heller være snill gutt resten av året Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Nå bor ikke jeg hjemme lenger så jeg trenger ikke å tenke på at jeg ikke får middag Egentlig så syntes jeg det bare er noe fjas, men valgte allikvele å kjøpe en slik en Trenger jeg å si noe mer (var kjøpt i beste mening, ikke kjøpt fra den siden jeg linket til...) Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) noen som har noen gode ideer? sliter litt med å finne på noe til muttern... Du er ikke alene Hadde jeg kunnet velge så skulle jeg ha dreti i det siden hu fortjener det ikke. Men sett på en annen side så er det godt med mat hver dag som kommer av seg selv Nei, hun har jo bare laget mat til deg, oppdratt deg, betalt for deg i dyre dommer osv osv, så det fortjener hun virkelig ikke. Det hender folk nevner no småtteri om at hun gav deg livet i gave også, men det er ikke sånn en big deal. Slit det med helsa! Aldri vis respekt og takknemlighet til dine foreldre. Det er det siste de fortjener! bfisk Endret 7. februar 2004 av bfisk Lenke til kommentar
soet Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 nei nå er morsdagen over... litt for sent nå Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 nei nå er morsdagen over... litt for sent nå BS, det er enda 20 min igjen. Bedre sent enn aldri! bfisk Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Du er ikke alene Hadde jeg kunnet velge så skulle jeg ha dreti i det siden hu fortjener det ikke. Men sett på en annen side så er det godt med mat hver dag som kommer av seg selv Kan du ikke mene? Ta vare på mora di! Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) var det morsdag igår! Hva mener han fjolsen med at "morsdagen er over"? Endret 10. februar 2004 av salte aper Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 var det morsdag igår!Hva mener han fjolsen med at "morsdagen er over"? Rolig nå... Morsdagen var på søndag. Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 åååå jeg glemte nyttårsløftet mitt #¤%#&"!%¤¤#& Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå