Gå til innhold

Di-fusion 17" TFT monitor i sort/sølv


Kimme

Anbefalte innlegg

Er nesten helt desperat, siden min 'gamle' 19" CRT skjerm bukket under for et par dager siden, og jeg kun har en 15" CRT skjerm til rådighet. :scared:

 

Er på utkikk etter en helt ny LCD skjerm, helst en 17" og har søkt på kelkoo etter den billigste jeg fant som var denne Di-fusion 17" TFT monitor i sort/sølv 1280x1024, 350:1, med høyttalere, er dette et bra kjøp? Finnes det billigere, eller bedre alternativer enn denne monitoren tilgjengelig?

 

Vennligst kom med innspill, siden mitt nesten helt nye Hercules 3D Prophet 9800 SE 128MB AIW kort er nesten overkill på min gamle 15" Tandberg Multisync monitor. (Hadde min gamle Amiga 4000 med CV 64 med denne) :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takker for infoen, gleder meg til testen blir offentliggjort, imens kan jeg vel holde meg til min gamle 15" CRT skjerm som ennå ikke har bukket under og det samme med mine gamle Amiga maskiner. :)

Sjekket Amiga-linken... driver de FORTSATT og knoter rundt?? Utrolig :D Lurer på om de selv tror at det nye OSet noen gang kommer ut... :laugh:

På Amiga-Mall stod det under Hardware: ingen tilgjengelig... og OS4.0: Coming soon.... rofl :roll:

Lenke til kommentar

hmmmm, burde vel ta og kjøpe en stooor 42" lcd skjerm med TV slik at jeg kunne koblet denne til min Amiga, for som alle burde huske så kunne Amiga skjermene vises på TV uten problemer... ;)

 

Men fra spøk til revolver, så blir det meget bra lese stoff denne mye omtalte lcd skjerm testen. :)

 

Og ja jeg skal styre unna denne Di-fusion 27" TFT monitoren. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...