Wammis Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg har litt problemer med å bestemme meg for hvilken operatør jeg skal velge og hvilket abonnement jeg skal ha. Det er et hav av forskjellige abonnementer og derfor lurer jeg på om noen kan anbefale et til meg. Litt om min mobilbruk: -sender ca. 40-50 sms i mnd. -ringer mer til mobil enn jeg gjør til fasttelefon. -samtalene er som oftest veldig korte. Kriterier: -lav månedsavgift/ingen månedsavgift -billig å ringe det 1. minuttet -doofhetz (har forresten bestilt en LG5400 fra mpx.no) Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 For det første burde du sjekke ut www.telepriser.no ! Her kan du legge inn ditt ringemønster og få opp en liste over billigste abb. Ellers med ditt ringemønster anbefaler jeg ikke Telenor eller Netcom! Gå for Chess connect eller Move ! Eller andre billig selskap som du finner informasjon om på telepriser.no! håper dette hjalp litt! Lenke til kommentar
Wolf22 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hva med ChessConnect / ChessMove? Det er dødsbra abonnement begge to! (Chess i det hele tatt er råbillig). Lenke til kommentar
Wammis Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 takker for svar. jeg sjekker telepriser.no nå Lenke til kommentar
Wammis Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg tror jeg går for Chess Move. Teletopia var litt billigere, men jeg er litt skeptisk til ukjente operatører. takk for hjelpen -doofhetz Lenke til kommentar
prisbevist Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hva med Combitel Inverse... 0.- i månedavgift og kun 45 øre per sms!! Combitel skriver på sidene sine at de ble startet i 2001... De har også vunnet pristester siden våren 2002 en rekke ganger.. Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Combitel er veldig billig. Like billig som chess, hvis ikke enda litt billigere. De har også telefoner du kan kjøpe til innkjøpspris. Send meg en melding kan jeg evt hjelpe deg på vei. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Husk at teletopia ikkje er mulig å bruke utanfor "storOslo". Beveger du deg utanfor deira dekningssone er du dermed utan kontakt. Dei har ikkje noko roaming avtale med telenor enno ( og trur heller den ikkje kjem). mvh JanEirik Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Combitel er veldig billig. Like billig som chess, hvis ikke enda litt billigere. De har også telefoner du kan kjøpe til innkjøpspris. Send meg en melding kan jeg evt hjelpe deg på vei. Tlfer til innkjøpspris? Jeg sjekket lista og det var lite innkjøpspriser der ja. Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hvorfor kan ikke det være innkjøpspris? Combitel kjøper ikke i så store kvantum som feks mpx så de får nok ikke så bra innpris som dem. Uansett så er feks 6600 billigere enn den billigste i prisguiden på amobil. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 combitel og chess er begge bra! Lenke til kommentar
kag Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Fant en liten feil inne på www.telepriser.no GENERELL INFORMASJON Tilbyders navn NetCom Produkt navn activeTALK Hjemmeside http://www.netcom.no Mobilnett Netcom Kan beholde mobilnummer NEI (gjelder nye kunder) Svaret skal selvfølgelig være, Ja. Det kalles protering. Og lar seg fint gjøre hvis man kontakter support. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Har gjort dei oppmerksom på ein større feil for ei stund sida. Då fekk eg mail tilbake at teletopia skulle få portering snart ( det var i oktober) Forsatt står det: Mobilnett Teletopia Kan beholde mobilnummer JA (gjelder nye kunder) Og Teletopia har ingen porteringmuligheiter enno. Telepriser.no begynner å bli noko med mest "prostituerte" sida her. Felles for nesten alle abo som ligg veldig godt ann har jo svindyre "ekstra" tjenester, noko deira lille program ikkje tar hensyn til. mvh JanEirik Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hvorfor kan ikke det være innkjøpspris? Combitel kjøper ikke i så store kvantum som feks mpx så de får nok ikke så bra innpris som dem. Uansett så er feks 6600 billigere enn den billigste i prisguiden på amobil. Sjekket ikke prisguiden, men Combitels 6600 må du iallefall betale 4500. Synes ikke det var noe spesielt billig. Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Hvor finner du den billigere? uten bindingstid? kan godt hende man kan det, men da vil jeg vite hvor. ikke på noen av sidene i prisguiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå