Daywalker Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Er på jakt etter skriver og har siklet etter canon i965 en stund, men nå ser jeg canon kommer med i990 . Noen som har noen ide om hvor bra i990 er? Kan den skrive ut på CD/DVD slik som i965? Lenke til kommentar
andreash Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg har en Canon I990, og den er kjemperask på utskrift. Kvalitetsmessig er den også VELDIG bra. Den kan ikke skrive på CD'er så vidt jeg vet. Men for min del så er ikke det så avgjørende, da bruker jeg heller en label istedet. Jeg hadde Epson 925 før, og synes Canon sin er både MYE raskere og faktisk bedre kvalitet. Lenke til kommentar
Daywalker Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Virker som en sjefsskriver. Kommer til å gå for i990. Du vet vel ikke noe om hva en pakke med 7 blekkpatroner koster til i990? Går det an å kjøpe komplett sett eller må man kjøpe løse patroner? En annen ting: Har jeg forstått det riktig at den ikke har egen svart for tekst, men bruker fotosvart? Hvordan er kvaliteten på ren tekst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå