fy_pokkers Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 For en tid siden i en eller annen tråd her så nevnte jeg en demo som en veninne(veninde? veninne?) av meg ga meg, som jeg var så absolutt imponert over.. Jeg lovte da å uploade den etter ønske, og kom først nå nylig i hakk.. Så her er den =) Vi håper på tilbakemeldinger, ris og ros. Konstruktiv kritikk altså =) http://home.online.no/~hmarrabl/Upload/demo.wma Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hmmms, søt lita poplåt dette Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 jeg laster ikke ned wma filer. . . Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 jeg laster ikke ned wma filer. . . Samme her. Har du ikke .ogg eller .mp3, elns? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) For å være helt ærlig, så har jeg hørt både stemmen og låta utallige ganger fra før. Det kommer rett i fra levra når jeg sier dette, men musikken er veldig kjedelig og sjangern "liten tynn jente med stor gitar" er liksom litt oppbrukt Endret 6. februar 2004 av StrongBad Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Høres til tider litt ut som Mirah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå