perbe Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Ser at PS DATA har Samsung DVD-R 2X Jewel Case 5-Pack til 47 kr. Jeg har en Pioneer DVR106, kan disse platene anbefales ? Vil de fungere på greit på Standalone spillere ? Lenke til kommentar
larsli Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Iflg. dvdrhelp skal disse platene være bra. Er bare 2x da.... Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 disse er PRODISCG02 hvis jeg ikke tar helt feil, samme som smartbuy 2x DVD-R. I en pioneer brenner burde de være helt ok, men ikke mer. Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 I følge dvdrhelp er de CMC. Har bestilt noen, men får ikke hentet dem før neste lørdag. Lenke til kommentar
Movadelic Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Kan tilføye at samsung dvd-r 4x spindel 50 stk som de selger på psdata, er BeAll plater. Brenningen gikk tålig greit og blir lest ok i den etterpå, men hakker i dvdspilleren. samsung dvd+r 4x i jewel case er derimot mye bedre, funker på 8x i nec nd2500, men så er det jo også TY-plater. Lenke til kommentar
perbe Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 I følge dvdrhelp er de CMC. Har bestilt noen, men får ikke hentet dem før neste lørdag. Fint du gir en tilbakemeldig etter at du har testet platene. Sjekk mediakode med f.eks DVD Identifier. Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 De er PRODISCG02. Med min Pioneer 105 blir de ok i begynnelsen, men de siste 5%ene får (i likhet med Princo) for høyt feilnivå. Jeg kommer ikke til å kjøpe flere av dem. For dem som liker CD-coverene får man med det, men jeg synes det tar for mye plass, og det ble en omtrent 3 ganger så stor pakke å dra med seg hjem fra posthuset som når de ligger i rull. Det er også mye vanskeligere å skrive på selve platen med CD-tusj enn med Princo og Datasafe 2x (Ritek G02), siden overflaten er veldig glatt, og nokså mørk lilla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå