Bandidos-Pelle Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Lurer på om noen har en tekst hvor det står "all rights reserved etc. etc. Copyright, and is prohibited etc. etc. TM is a trademark of..." som jeg kan ha i slutten. Bare på fake, selvsagt! Skjønner dere i det hele tatt det jeg spør om? Det som pleier å stå med liten skrift på viktige papirer og jeg vet da f***. Idèer? Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Jeg skjønner nøyaktig hva du mener, og det er forferdelig FORFERDELIG irriterende å ikke finne disse tegnene.... Det du bør gjøre er å søke på nett etter ASCII tabeller. Det er en tre- eller firesifret tallkode du skal taste inn mens du holder inne ALT-knappen... Det er vanvittig mange kombinasjoner.... f.eks får du ® ved å taste ALT + 0174 ???? var kombinasjoner av ALT + 45x mye gøyalt du kan finne der edit: MEN som du ser av de fire tegnene jeg tasta inn der (vises som fire spørsmålstegn) er det ikke alle typer fonter som støtter alle koder osv osv.... Fonten her inne i editoren støtta de kodene, men visningsfonten når jeg la det ut støtta det ikke Endret 5. februar 2004 av Ursa Lenke til kommentar
Br?stopp Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Det enkleste er å finne frem til tegnkartet i Windows, da kan du enklere finne rette fonten osv. Start>Programmer>Tilbehør>Systemverktøy>Tegnkart. Lag så en snarvei av tegkartikonet og plasser det f.eks. på skrivebordet, eller nederst på verktøylinjen. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Ja, men jeg vil ikke ha tegnene, jeg vil ha en skrift hvor det står "All rights reserved" o.l. Dere skjønner tydeligvis ikke hva jeg mente... Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Ja, men jeg vil ikke ha tegnene, jeg vil ha en skrift hvor det står "All rights reserved" o.l. Dere skjønner tydeligvis ikke hva jeg mente... Kan du ikke bare skrive det da? Eller kanskje jeg ikke skjønner hva du mener... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Ja, men jeg vil ikke ha tegnene, jeg vil ha en skrift hvor det står "All rights reserved" o.l. Dere skjønner tydeligvis ikke hva jeg mente... Kan du ikke bare skrive det da? Eller kanskje jeg ikke skjønner hva du mener... Men masse skrift. Greier ikke å finne på alt selv. Det pleier å stå 5-10 linjer med masse junk... Jaja, det er ikke mulig å finne, ser det ut til... Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hvorfor kopierer du ikke avslutningen fra en annen film inn i ditt prosjekt ? Det fins mange program som lar deg konvertere DVD til .avi. Pass på copyright bestemmelsene... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Hvorfor kopierer du ikke avslutningen fra en annen film inn i ditt prosjekt ?Det fins mange program som lar deg konvertere DVD til .avi. Pass på copyright bestemmelsene... Heh, kan godt gå det, ja, men tenkte at jeg ville finne det på internett - noe jeg ikke gjorde... Lenke til kommentar
kanonterje Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 selvsagt kan du finne det på internett! f.eks. Copyright © 2000, 2001, 2002. Sportsframe Pictures & Flame Networks/Winchester Technology. All Rights reserved. No party of this film can be recreated, copied, modified, altered, stored, or any other form (print, electronic, or otherwise), or other prohibited actions as defined within the Copyright Act (Commonwealth) 1968 without the Express Permission of the Copyright holders. It is a condition of use of this film that the viewer acknowledges that the right of 'fair use' as defined within the mentioned act does not apply and can not be used as a valid defence if caught copying materials from this site. Any persons wishing to use any of the content contained within this site are requested to Email [email protected] to request permissions to do so. All other copyrights and trademarks on this site are the properties of their respective owners and are used as apart of a non-exclusive license. søk etter "disclaimer" i google...så finner du mye lignende Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Kanon, kanonterje! Ordspill Uansett, geniale saker. Det var det jeg lette etter! Takk! Lenke til kommentar
kanonterje Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 høhø bare hyggelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå