Jesper Karsrud Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) ehh... fjern den wave saken bak der... ellers er den grei nok... men jeg stussa på en ting... er det to forskjellige skrifttyper i Arena og LAN? ser at A'ene er forskjellige... men den er ikke så verst den nye... Edit: nei, det var ikke så enkelt å se at det var en kabinett vifte... hva om du finner et bilde der den står stille? enklere å se da... og en ting til: hva med å slenge inn et bilde av et kabinett der? eller en skjerm? Endret 6. februar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Når jeg tenker over det, så ligner det litt på en LP, men det tenkte jeg ikke noe på før du $k$ sa det...hmm, kanskje jeg bør bytte bilde, men jeg vet ikke om jeg gidder..må passe det hele til en gang til da.. Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 er det to forskjellige skrifttyper i Arena og LAN? ser at A'ene er forskjellige... Det har du kanskje rett i! hmm vet ikke hva som har skjedd der jeg. bug ja. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Når jeg tenker over det, så ligner det litt på en LP, men det tenkte jeg ikke noe på før du $k$ sa det...hmm, kanskje jeg bør bytte bilde, men jeg vet ikke om jeg gidder..må passe det hele til en gang til da.. det er ikke sååå big deal asså, trenger ikke bytte, gjør jo egentlig ingenting hvis noen synes det ser ut som en cd? eller.... EDIT: 250!! Endret 6. februar 2004 av $k$ Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 neh... skulle da ike tro det? selv suntes jeg det så ut som en HDD... , men det var jo meg da... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hmms, en absolutt forbedring på selve logo-biten Ren og pen typografi, men det er kanskje en god idè å fjerne den mørke "skyggen" ikke "LAN"-skriften, den gjør seg rett og slett ikke. Ellers ser jeg til min mer eller mindre store fortvilelse at du ENDA ikke har fjerna den STYGGE "bølgelinja", den gjør seg ikke i det hele tatt. Og ja, det ser ut som en LP. Kom på nå: * fjern outerglow fra <|>, og sleng på samme stroken som på skriften din * Hva i alle dager skal <|> forestille og/eller symbolisere? * Muligens fjern dropshadow, eller sett distance til 0 og utvid den en smule. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Ellers ser jeg til min mer eller mindre store fortvilelse at du ENDA ikke har fjerna den STYGGE "bølgelinja", den gjør seg ikke i det hele tatt. Recognized; Enig med HalTan IGJEN, den passer seg ikke. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Til alle som skal lage logo (det er nok av dere): 1. Å lage en logo er ikke å slenge sammen effekter så den skal se "cool" og "tech" ut. Logoen er basisen til *det den skal representere*'s grafiske ansikt. 2. Bruker du en type stroke eller glow eller lignende på ett typografisk element, er det en god tommelfingerregel at tilsvarende elementer skal ha tilsvarende "effekt". 3. Komposisjon er viktig (!) Ikke bare sett bokstaver og ord i hytt og pine. 4. VEKTOR, VEKTOR og atter VEKTOR. 5. Hør på hjelpen dere får, ikke ignorer majoritetens mening bare fordi DU mener det motsatte, 6. Lytt til folk med erfaring, ikke kompiser som synes den var "feit", for så å spille seg dagens 78'ende runde CS (no offence). 7. Skal du ha "ikke-typografiske" fasonger og/eller former i logoen din, så bør/skal dette elementet representere det logoen skal representere. Eksempel: Krussedull til et firma som f.eks driver med webdesign, kan fungere. Et våpen du bruker i CS, og du synes er "kult", passer ikke til samme firma. 8. Ofte holder det med forbokstaven til firmaet/foretaket/websiden + "det lille ekstra". 9. La typografien gjenspeile det logoen skal representere. Eksempel: det hadde ikke passet seg om Vigrid begynte å bruke Comic Sans (). 10. LÆR deg forskjellen på banner/logo/header/illustrasjon, und so wieter. Wee, mine 10 logo-bud Endret 6. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 6. Lytt til folk med erfaring, ikke kompiser som synes den var "feit", for så å spille seg dagens 78'ende runde CS (no offence). Geniale ti bud! Kan legge til at en skikkelig profesjonell logo, bør kunne se like bra ut på papir som på skjerm. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 überbra! det værste som fins er folk som ikke kjører én stil gjennomført.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Er det ikke flaut å assosiere allmighty demoted.org med denne? :| Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Er det ikke flaut å assosiere allmighty demoted.org med denne? :| Hadde du klikka på den, hadde du skjønt det. Bare en del av en tut. Som forøvrig ikke er så mye å skryte av. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg trykka på den, men for å være ærlig, den tut'en hører ikke hjemme på demoted.org den heller... Blir ikke noe _bedre_ av at du fletter litt og smeller på en småstygg border, vet du (føler meg ond i dag, eller kanskje bare ærlig? Rett fra levra, baby! ) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Tror kanskje han lagde tut'en litt fordi jeg drev på med denne: men jeg er ikke sikker... kom i hvertfall opp i den anledning hvis det ikke kommer opp noe bilde, så er det fordi hosten er nede/treig... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg trykka på den, men for å være ærlig, den tut'en hører ikke hjemme på demoted.org den heller... Blir ikke noe _bedre_ av at du fletter litt og smeller på en småstygg border, vet du (føler meg ond i dag, eller kanskje bare ærlig? Rett fra levra, baby! ) Blablabla... skulle bare hjelpe Jibril litt. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 En logo skal vere simpel, mulig å bruke i svart-kvitt (evt. gråtoner), den skal vere et "varemerke" til produktet (eller i dette tilfellet; sida) den skal brukast på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå