SoftChIP Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hei! Jeg skal formatere harddisk C:, som windows XP home ligger på... Jeg vil reinnnstallere og formaterer samtidig. Det fulgte med en diskett fra pc leverandøren som jeg har brukt før... Bare å sette inn under oppstart og velge noen valg.... MEN PROBLEMET NÅ ER at nå jeg skal trykke tasten 1 for å bekrefte et valg så skjer det ingen ting!!! lissom ikke kontakt med tastaur hvis jeg går inn i bios menyen fungerer tastaturet fint og sånt.... Hva skal jeg gjøre?? Vet dere om alternative måter å formatere windows harddisken og legge inn på nytt? Har WinXP home cd.... SoftChIP Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Diskett? Du setter inn cd-en, går inn i bios og setter hovedkort til å boote fra cd-rom. deretter får du beskjeden: "trykk en tast for å boote fra cd-rom...." du trykker en tast og følger instruksjonene! Lykke til! Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Dette har ingenting med hardware å gjøre. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg