javvad Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 lurer på hva slags poly gd67 støtter, har prøvd .mid og .mmf men de funker ikke. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 last ned fra panasonicbox.com Vist jeg husker riktig Lenke til kommentar
javvad Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 panasonicbox.com har stengt EUROPA avdelingen... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Det kan ikke stemme. ALLE telefoner med polyfoniske ringetoner støtter .midi. Jeg nekter å tro noe annet! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Prøvd *.wav ? Det kan gå... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Prøvd *.wav ? Det kan gå... Ikke på GD67, vel? Den støtter ikke MP3-filer på noen som helst måte, og er derfor trolig lite kompatibel med .wav Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Prøvd *.wav ? Det kan gå... Ikke på GD67, vel? Den støtter ikke MP3-filer på noen som helst måte, og er derfor trolig lite kompatibel med .wav Hvem vet... Det er jo bare å prøve, koster jo (så godt som) ingenting Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Prøvd *.wav ? Det kan gå... Ikke på GD67, vel? Den støtter ikke MP3-filer på noen som helst måte, og er derfor trolig lite kompatibel med .wav Hvem vet... Det er jo bare å prøve, koster jo (så godt som) ingenting Man får ikke kjøpt .wav filer, vel Rå hund du har, forresten! Lenke til kommentar
javvad Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 noen som hvet side der jeg kan laste ned .wav poly og teste? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 noen som hvet side der jeg kan laste ned .wav poly og teste? Du kan jo alltids lage en selv og legge den ut på en hjemmeside... c_u_m8: Thanks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå