mbskywalker Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 i hele går fikk jeg opp meldinger om at norton hadde oppdatert seg, og at jeg måtte restarte maskinen for at det skulle tre i kraft. hadde valgene: "omstart nå" og "omstart senere". vis jeg restartet kom meldingen på nytt hver gang bare. men i dag morges var det eneste allternativet: "omstart nå". så jeg trykket på den, og nå rebooter maskinen hvært 10 sekund etter den har startet windows. pcen er jo ubrukelig så jeg kan ikke komme inn på den for å slå av norton eller noe. har ikke prøvd å kjøre i sikkermodus enda, men kommer nok til å prøve i løpet av kvelden. har vært på norton siden, men fant ikke noe info der. noen som vet hva det kan være? bare å spørre vis dere trenger noe mer info. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 vel. i sikkermodus skjer ingenting, men i sikkermodus med nettverk rebooter den som ellers. og i feilsøkningsmodus fryser den. ikke noen som har hørt om noe liggnende? den bare rebooter uten no forvarsel. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) reboot i sikkerhetsmodus uten nettverk og avinstaller norton så skal du komme inn vil jeg tro. Kjør en virusscan før du fjerner det om mulig Endret 6. februar 2004 av Admin'c Lenke til kommentar
iCar Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Hei, Har det samma problemet. Har nyinstallert XP. Av og til så når jeg starter pcen... så restarter den av seg selv ca 10 sekunder etter at den har startet opp. Og det eneste som da hjelper er at jeg trykker F8 og starter den på syste fungerende konfigurasjon. Har dette noe med Norton Systemworks som jeg har installert eller? Den restarter uten at jeg for opp noen feilmeldinger, og jeg går inn Oppstart og gjenopprettings menyen så for jeg bluescreen. Og det er heller ikke virus på pcen, noen som vet hva det kan være? Endret 6. mars 2004 av adilr17 Lenke til kommentar
Timur Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Prøvd systemgjenoppretting? Innstaler Norton på nytt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå