Rayban Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Skulle prøve å laste over bakgrunnsbilder fra laptop'en til min Samsung E700. Men da oppdaget jeg at den største oppløsningen jeg kunne stille inn i PIMS/File Manager var 128x126 pixler, altså vil bildet da ikke fylle hele skjermen på mobilen som måler 128x160. Alle bildene jeg har liggende klare på laptop'en har denne oppløsningen (128x160). Er det noen måte å fikse dette, må da kunne gå an å ha et bakgrunnsbilde som fyller hele displayet, slik som på Nokia sine modeller (hadde 7210 tidligere...)? Håper på svar Lenke til kommentar
cnil Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Har en kamerat som har en E700 med bakgrunnsbilde som fyller hele skjermen, så det skal være mulig ja. Vet ikke hvordan selv, så kan desverre ikke si mer en at det er mulig Lenke til kommentar
Chigu Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Det er fordi statuslinjen øverst og menylinjen nederst tar opp 34 pixler i høyden. Et bakgrunnsbilde på 128x126 vil dermed fylle opp "hele" skjermen. Chigu Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jepp. Stemmer det Chigu sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå