xl Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg har nylig skaffet meg E700 og lurer på noen ting: Går det an å skru av den SINNSYKT irriterende plingelyde som kommer når man gjør et valg? Er det bare "Standardtoner" som det går an å legge til grupper og kontakter? Får ikke til å legge til toner fra "Mine lyder"... Når telefonen ringer, går det an å åpne flippen uten å besvare anropet? Hvis ikke, hva er hensikten med å legge bilder til kontaktene? Og til slutt, går det an å slette ringetoner på telefonen? Finner ikke ut av dette... Har noen peiling på dette? Lenke til kommentar
cliffern Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Irriterer meg ihjel selv, håper det går an å laste ned noe som klarer å skru det av i fremtiden. Hatt telefonen i noen måneder men enda ikke funnet noen måte å få lydene vekk på... Sorry Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Når telefonen ringer, går det an å åpne flippen uten å besvare anropet? Hvis ikke, hva er hensikten med å legge bilder til kontaktene? Og til slutt, går det an å slette ringetoner på telefonen? Finner ikke ut av dette... Du får jo opp bilde på ytterskjermen. Du kan slette ringetoner med filemanager for eksempel. Vet ikke om det går med de pre-installerte, har ikke sjekket. Bekreftelses lyden hos meg forsvant (nesten) når jeg fjernet kameralyden. Nå er den så svak at jeg ikke kan høre den, med mindre det er helt stille i rommet. Lenke til kommentar
VesToft Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Swag: Hvordan har du fjernet kameralyden, den er jo meget irriterende! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 står en guide lenger ned i denne forumgrenen, 3sider bakover eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå