Crack Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Prøv flashkit for gratis sanger. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 du må nok snakke med plateselskapet/artisten/låtskriver det var en som havnet i skikkelig trøbbel pga. musikk på privat hjemmeside Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Er det noen regler om å ha musikk på hjemmesiden? Vet at musikk er copyright selvfølgelig, men det er en del sider som har dette som bakgrunnsmusikk o.l. er dette lov? eks. http://home.no/trance2k/- holder det bare at man opplyser om sangeren og sangen? Musikk er ekkelt på hjemmsider.. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 jeg tror de blir på samme måte som å tilby brukerne å laste ned musikk Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 hadde egentlig ikke tenkt det.. bare lurer.. ingen som vet eksakte regler? 99% sikker; Du må nok ha tillatelse fra artist for å ha bakgrunnsmusikk på siden din.. Ellers kan jo folk bare spille inn sangene uten å betale for dem. Blir mye samma som radio, men radioen betaler for antall ganger de spiller en sang.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 1. Du må nok ha tillatelse for å vere på den rette sida av loven. 2. Musikk på websider er det verste som finst, og at det er trance gjør absolutt ikkje saken bedre. Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 1. Du må nok ha tillatelse for å vere på den rette sida av loven. 2. Musikk på websider er det verste som finst, og at det er trance gjør absolutt ikkje saken bedre. Go arve, go arve! Lenke til kommentar
Crack Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 er ikke noe glad i trance jeg.... men er enig i at det blir for dumt med guns`n roses på en hjemmeside Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 er ikke noe glad i trance jeg.... men er enig i at det blir for dumt med guns`n roses på en hjemmeside ka med berre å ... IKKJE HA MUSIKK DER?? Musikk @ web er en veldig god grunn for å trykke på X øverst oppe til høgre så fort du klarer. Slik er det ivertfall hos meg, og hos en god del andre også kan eg tenke meg. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 er ikke for musikk@web jeg heller....... jeg har alltid på winamp i bakgrunnen og da blir det en merkelig blanding av sånn biip-biip mobilringetonemusikk og dimmu borgir Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Enig med det som blir sagt. Men skal du absolutt ha det, så velg iallefall skikkelig musikk........ HIP HOP all the way DanielP Endret 5. februar 2004 av DanielP Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Skal du ha musikk på sida må det i alle fall være Hellbillies (eller postgirobygget til nød ) Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Eventuelt kan du jo ha noe flash-greier med en liten player der folk kan starte musikken hvis de selv vil? Personlig så har jeg musikk på hele tiden når jeg sitter med dataen, og det er VELDIG irriterende hvis det kommer diverse lyder og forstyrrer.. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Er det noen regler om å ha musikk på hjemmesiden? Regel 1: Aldri musikk på hjemmesider Regel 2: Er det hjemmesiden til et band/fjortis som lager "musikk" i Ejay, så skal musikken ligge under "downloads" hvor man må klikke på filen for å laste den ned. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Aldri musikk på hjemmesider. I tillegg trance?!?! *hinte til sig* Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Om det er en smooth hjemmeside med flash (brukt pent) så synes jeg litt beroligende musikk (noe typ den lyd/musikken i bakgrunn på 2advanced sin homepage) kan passe fint men det skal være en tydelig "Player" på siden så man kan trykke på stopp om man vil det... Om du skal bruke en låt du ikke har fått gratis på f.eks flashkit eller laget den selv må du evt. kontakte Plateselskap... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå