Gå til innhold

==== Slettet ====

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hadde egentlig ikke tenkt det.. bare lurer..

ingen som vet eksakte regler? :dontgetit:

99% sikker;

Du må nok ha tillatelse fra artist for å ha bakgrunnsmusikk på siden din.. Ellers kan jo folk bare spille inn sangene uten å betale for dem. Blir mye samma som radio, men radioen betaler for antall ganger de spiller en sang..

Lenke til kommentar
er ikke noe glad i trance jeg....

men er enig i at det blir for dumt med guns`n roses på en hjemmeside

ka med berre å ... IKKJE HA MUSIKK DER??

Musikk @ web er en veldig god grunn for å trykke på X øverst oppe til høgre så fort du klarer. Slik er det ivertfall hos meg, og hos en god del andre også kan eg tenke meg.

Lenke til kommentar

Eventuelt kan du jo ha noe flash-greier med en liten player der folk kan starte musikken hvis de selv vil?

Personlig så har jeg musikk på hele tiden når jeg sitter med dataen, og det er VELDIG irriterende hvis det kommer diverse lyder og forstyrrer..

Lenke til kommentar

Om det er en smooth hjemmeside med flash (brukt pent) så synes jeg litt beroligende musikk (noe typ den lyd/musikken i bakgrunn på 2advanced sin homepage) kan passe fint men det skal være en tydelig "Player" på siden så man kan trykke på stopp om man vil det... Om du skal bruke en låt du ikke har fått gratis på f.eks flashkit eller laget den selv må du evt. kontakte Plateselskap...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...