Gå til innhold

Post bilde av deres case mods og andre ting som..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker :thumbup: Var jo ikke så hverst dette da; http://www.home.no/yngvejos/bilder/nye%20b...20-2005_IMG.JPG :) Skal du kjøpe deg Image & shaptek kabinett du også?? Jeg kjøper det når de får det inn på lager som sagt :yes: Gleder meg, skal sette inn plexi glass i det og skjære hull i taket slik at jeg kan sette inn en radiator der til vannkjøling :green: Gleder meg så vannvittig til det prosjektet :cool:

Endret av OSTEBU
Lenke til kommentar

Mange fete "mods" her må jeg si, nei.

Blir ikke akkurat imponert lenger over folk som klarer å lakkere kassa si og kjøpe en vifte med diode i på microplex.

Er det ingen som klarer å mekke noe nytt selv eller som er sjelden vare?

Holder på med et par ting selv men folk kan da utfolde kreativiteten litt mer enn å synes diode fans er dritfett.

Lenke til kommentar
her er min casemod :D

TUX Casemod

skal fikses mere på, hele pingvinen skal smøres inn med akryliskmasse slik at den

blir sterkere, og sjuler de små isoporhullene

Den likte jeg veldig godt, men blir det ikke litt varmt der? :roll:

Lover dere alle en mini-itx mod etter hvert, men jeg trenger gode ideer til hva jeg skal hive itxen inn i.

Lenke til kommentar
Hold dere til saken og vennligst ikke legg ut fullt med heller  bilder som ikke har noe med denne tråden å gjøre.

Fint at du sier dette :thumbup: Takk for at du tok vekk det eldgammle bildet og teite bildet av meg :thumbs: takker :w00t: Men nå må vi holde oss til saken!

Endret av OSTEBU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...