above Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Hei Lurte på om dere kunne postet bilder av deres case mods eller andre ting dere har modda??? Det hadde jo vært skikkelig fett da Selv så har jeg ikke modda noe, men kan vise kabinettet mitt med neon lys [url="http://www.home.no/ostebu/Pc%e9n%20min/"]Min Pc[/url] Gleder meg til å se masse fine bilder slik at jeg kan få forslag til ting jeg kan gjøre i framtiden Håper dette blir en seriøs post Mvh Ostebu Endret 5. februar 2004 av OSTEBU Lenke til kommentar
Homme Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 kan legge ut bilder så fort jeg er ferdi med den "modden" jeg driver med nå.. tips ostebu, rydd opp i alle de kablene Lenke til kommentar
above Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 kan legge ut bilder så fort jeg er ferdi med den "modden" jeg driver med nå..tips ostebu, rydd opp i alle de kablene JA DET skal jeg gjøre, venter bare på at microplex skal få inn dette kabinettet: Image & shaptek :-) Så skal det bli orden i sakene, det er nesten umulig å rydde noe særlig opp i alle de dere ledningene siden det er ikke mere plass i det kabinettet som du sikkert ser Når jeg får det Image & shaptek kabinettet så skal jeg lage vindu på siden av det og kjøpe vannkjøling og feste radiator oppi taket på kabinettet Da skal det bli fint da gleder meg Lenke til kommentar
clinton Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) større bilde Større bilde Endret 5. februar 2004 av clinton Lenke til kommentar
snow69 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Det er masse muligheter Start med å rydd i kabelvasen i maskinen din, det koster lite, inntrykket blir bedre. http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=203065 MVH snowman Lenke til kommentar
above Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Det er masse muligheter Start med å rydd i kabelvasen i maskinen din, det koster lite, inntrykket blir bedre. http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=203065 MVH snowman Yupp, jeg skal kjøpe meg nytt kabinett og litt av hvert Skrev det litt ovenfor Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 clinton: Er det "omågjøreåhastørstbilderleken?" Stilig btw Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 se igjennom her skal være noe bilder av kassa mi der. Lenke til kommentar
snow69 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Det er masse muligheter Start med å rydd i kabelvasen i maskinen din, det koster lite, inntrykket blir bedre. MVH snowman Yupp, jeg skal kjøpe meg nytt kabinett og litt av hvert Skrev det litt ovenfor Opps skrev litt for seint der sorry MVH snowman Lenke til kommentar
clinton Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 clinton: Er det "omågjøreåhastørstbilderleken?" Stilig btw YES Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) OSTEBU : Ser ingen mod jeg. Kansje det er jeg som ser dårlig, kan du forklare for meg? Edit: Lol, satt faktisk å myste igjennom hele post'en. Sorry, så faktisk _ikke_ at det sto at du ikke hadde moddet Håper du ikke tok det inn til deg. *føler meg dum* Endret 5. februar 2004 av BeFs Lenke til kommentar
Homme Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 befs les hva han skriver da! Selv så har jeg ikke modda noe, men kan vise kabinettet mitt med neon lys Min Pc han sier jo han ikke har modda Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Legger opp bilder i akkurat denne posten når jeg får det nye skapet og vannkjølinga miiih Lenke til kommentar
above Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 se igjennom her skal være noe bilder av kassa mi der. Hvordan i alle dager greier du å ha det så ryddig: Velldig ryddig må jeg si!! Jeg har samme kabinett som deg og det er alt for lite for meg ser du, posta link i første post Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Har modda litt på mitt Chieftec tower.. . Døren med glass i har jeg kjøpt ferdig lenge siden... Resten har jeg modda sjøl.. Trykk her for å se bilder av det Endret 5. februar 2004 av RayBay Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Chieftec Dragon Fulltower modd Ferdig. Trekabinet, TUBBY Ikke helt ferdig enda.. Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Her er et "Lite" bilde av min tastatur mod Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 se igjennom her skal være noe bilder av kassa mi der. Hvordan i alle dager greier du å ha det så ryddig: Velldig ryddig må jeg si!! Jeg har samme kabinett som deg og det er alt for lite for meg ser du, posta link i første post Hehe, thats a LOOONG time ago (vis du sikter til dette ) Kommer med nytt bilde etter at jeg har spist, får ikke igjen døra nå :O *Betale gjeld, jobbe og kjøpe i&s kabinett.* Lenke til kommentar
above Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 se igjennom her skal være noe bilder av kassa mi der. Hvordan i alle dager greier du å ha det så ryddig: Velldig ryddig må jeg si!! Jeg har samme kabinett som deg og det er alt for lite for meg ser du, posta link i første post Hehe, thats a LOOONG time ago (vis du sikter til dette ) Kommer med nytt bilde etter at jeg har spist, får ikke igjen døra nå :O *Betale gjeld, jobbe og kjøpe i&s kabinett.* hehe, ok det er fint at du kommer med bilder, det liker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå