Gå til innhold

mcx478v

Diablito2k

Anbefalte innlegg

Jeg har samme kjøler og bruker denne viften.

Den vifta er på 39dB!!! Har du viftestyring så vil ikke det være noe problem siden du kan senke spenninga til f.eks 7 volt. Men fy på full hastighet må den bråke! Jeg hadde en Papst på 37dB en gang, den bytta jeg fort ut ja...

Har forresten selv en Swiftech MCX478-V og en 92mm Papst på 32dB. Holder i massevis og ligger på kanten til hva jeg godtar av bråk. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
med 92mm er det hårfin glipe mellom vifte og kabiss..

Hadde kanskje vært en idé å teste med sidedøra av...

Bruker en Zalman 92mm på min MCX462-V, og selv når den såvidt spinner rundt kjøler den tilstrekkelig med CPU på 1,65v.

Endret av EnD.R.E.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
takker men dessverre er det litt sent nå uannsett :) har sent kjøleren tilbake..

omg dude. smart. veldig smart....

Altså. jeg hadde akkuratt samme oppsettet som du har. Det som skjedde var at jeg sendte 7v til vifta istedenfor 12v. bytta kontakt med en annen, og da fikk den plutselig 12v i seg. (brukte en annen ledig kontakt fra PSUen). Jeg hadde 70C idle med den kjølern og den vifta på 7v. så sjekk at vifta har 12v i seg.

Jeg fant ut at den vifta var for "underkill" :p så jeg kjøpte en Titan 120mm vifte, 80->120mm fan adapter, og da fikk jeg plutselig 40 idle :) (og jeg overklokker)

Den kjølern er en av de beste spør du meg. digger den maximalt :):love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...