TheMatrix Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hetsing av cs-klaner og slike ting kan folk kutte ut med en eneste gang.In5ErT kommer med en henvennelse til hardware.no og da bør han også få et svar uten å bli hetset av folk som ikke har noe spessielt til overs for cs-claner og det miljøet. Og rettskriving kan man også slutte å kritisere for også. Er en uting at dere gjør det. Jeg hetset ikke rettskrivningen, jeg forstod rett og slett ikke hva han/hun mente Lenke til kommentar
durabit Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Kanskje en ide å begynne å selge vafler i nabolaget Hvorfor hardware.no skulle støtte en lokal spillegruppe er meg ubegripelig at noen kan forvente. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Det er nok riktig at vi ikke sponser spillgrupper o.l. Som Vidar sier får vi svært mange slike forespørsler, og vi har ingen mulighet til å hjelpe. Det vi derimot gjør er at vi har satt av en god porsjon annonser som vi gir bort til ulike LAN-party. Vi ønsker å bidra til slike positive arrangementer og det er i alle fall en måte vi kan bidra. Så når dere ser en annonse for et LAN-party hos oss så tar vi ikke betalt for den. Lenke til kommentar
plex- Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Når det gjelder å søke etter sponsorer når en er på så liten skala gjelder det å være litt krativ. Å spørre hardware, overklokking eller noe annet om å sponse direkte gir en veldig liten sjangs for at en faktisk få noe. Skal dere ha mulighet så kom med konkrete eksempler på hva de som sponser vil tjene på dette, tenk kreativt og gjør en grundig jobb. Ett eksempel: De fleste har foreldre, venner eller driver med noe selv som har behov for å markedsføre seg. Dem tjener kanskje lite og ingenting på å sponse dere direkte så kan en f.eks ta kontakt med hardware.no - si at en har en sponsor som er villig til å bruke x antall kroner på reklame hos dem om dere får x antall prosenter. Da får firmaet reklame på en side som har mange besøkende, dere får noen kroner i kassen og hardware.no tjener litt (om ikke så mye som direkte, men de hadde kanskje ikke hatt sponsoren om det ikke var for dere + de kan sove godt med tanke på alt det gode de gjør ). Lenke til kommentar
ViperGTS Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Droppet dette innlegget jeg.... Endret 7. februar 2004 av ViperGTS Lenke til kommentar
gspr Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hetsing av cs-klaner og slike ting kan folk kutte ut med en eneste gang.In5ErT kommer med en henvennelse til hardware.no og da bør han også få et svar uten å bli hetset av folk som ikke har noe spessielt til overs for cs-claner og det miljøet. Og rettskriving kan man også slutte å kritisere for også. Er en uting at dere gjør det. Ah, så du er cs-fjortiss, du òg? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) den banner til nos så litt rippa ut :|, bare ett tips til deg: Hvis den er rippa plz ikke skriv Copyright av "navnet ditt" LAMT!!!!!!!! edit: Ripping er lamt i seg selv Endret 7. februar 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
EC Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hetsing av cs-klaner og slike ting kan folk kutte ut med en eneste gang.In5ErT kommer med en henvennelse til hardware.no og da bør han også få et svar uten å bli hetset av folk som ikke har noe spessielt til overs for cs-claner og det miljøet. Og rettskriving kan man også slutte å kritisere for også. Er en uting at dere gjør det. Ah, så du er cs-fjortiss, du òg? Nei, han er moderator. Pass på så han ikke får et horn i sida på deg... Lenke til kommentar
EC Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 En ting: det er mye bedre om de som driver klaner å sjekke i nærmiljøet for sponsormidler - i alle fall om klanen holder til i lokalmiljøet. Sjekk med bedrifter, det kan fort tenkes at de har en helt OK maskin som kan benyttes til gameserver, eller at de vil sponse ungdomsarbeid med noen kroner. Men det er veldig viktig å ha dette i organiserte former. Det må være noenlunde voksne personer som får ansvar for å drive dette. Det er i alle fall slike ting jeg ser etter når jeg får spørsmål om sponsing. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hvis du forventer å bli sponsa må du ha noe å vise frem først.. f.eks CB rank osv osv.. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hehe, sjekk her..... Synes logoen så litt kjent ut jeg (Og den linker ikke til http://www.hardware.no ) Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) c og l etter hverandre ser ut som "d"... jeg leste "danene" skikkelig mange ganger... hvis dette ikke bare er min skjerm(Hansol 920D), browser (Mozilla FB) eller oppløsning (1280x1024) så bør man kanskje fikse på dette.. forstår godt hva du mener, har det problemet selv... cl d ...argh ontopic: hehe, ser ikke så veldig seriøse ut nei You can link us on you'r page. We won't give you SHIT for this, only *respect* Endret 8. februar 2004 av morten2101 Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 etter å ha sett på seriøsiteten på den siden er det baer sykt at de spør om sponsing.... Eneste sponsinga de vil få er nicket til disse kara på msn..... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hmmm, lurer på hva slags karakter de fikk i engelsk skriftlig Lenke til kommentar
Npt Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Fy ****** baz, det her er progamer ass! :D Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 det beste er kanskje å kringkaste på nettet at man bruker piratkopiert software: ::: Webmaster ::: Nick: In5ErT Nick @ CS: noS | In5ErT Mail: [email protected] _________________________ ::: Progz. ::: HTML and php editor: Dreamweaver MX (or something) *MANY money, free with crack..* GFX: Paintshop pro and Photoshop *MANY money, free with crack..* FTP: WS_FTP95 *shareware* FTP server: home.no.net *free* Domain: moo.no from www.moo.no *free* Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Kommentar til siste: Det der er bare helt utrolig.. Hvor teit er man ikke når man skriver sånt på hjemmesiden? Om håpet deres (trådstarter) om sponsing var tynt i utgangspunket, så har dere en snøballs sjangs i ****** til å få det nå. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Kommentar til siste: Det der er bare helt utrolig.. Hvor teit er man ikke når man skriver sånt på hjemmesiden? Om håpet deres (trådstarter) om sponsing var tynt i utgangspunket, så har dere en snøballs sjangs i ****** til å få det nå. Så er de jo litt tøft med ord som crack, hack, hacker, cracker, scanner, filler, etc. ... Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Vel, de får ihvertfall mange besøkende på siden sin da Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 et godt eksempel på at ikke all pr er GOD pr... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg