Gå til innhold

P4 3ghz

vip

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

* trykke på vip å finne ut at han har et fx5600*

Kan nok gå opp ett stykke, husker ikke hvordan fx5600 yter i dx8, men skal vistnok være mindre bra i dx9, spørs hva slags spill du spiller egentlig.

Hvor mye bedre ytelse du får lissom =)

Lenke til kommentar
* trykke på vip å finne ut at han har et fx5600*

Kan nok gå opp ett stykke, husker ikke hvordan fx5600 yter i dx8, men skal vistnok være mindre bra i dx9, spørs hva slags spill du spiller egentlig.

Hvor mye bedre ytelse du får lissom =)

Etter min mening yter FX5600 dårligere enn et GeForce 4 Ti4200 i DX8. Dette utsagnet baseres på tester gjort mellom min (gamle) maskin og en venn sin.

Selv om 3dmark 2001Se er en syntetisk benchmark test, så vil det fortsatt gi en viss pekepinn.

Jeg med da; Xp1800+ , 2x512 Twinmos CL2 PC2700 DDR, Gainward GF4 Ti4200

11000 poeng.

Han med: P4 2.4 @ 3.0 , 1x512 Twinmos CL 2.5 PC3200 DDR, Gainward GFFX 5600Ultra

10500.

Kan jo hende han har gjort noe rart som har påvirket scoren, men jeg syntes det er heller bedrøvelig. Jeg med "treigere" komponenter fikk mere i score.

Lenke til kommentar
hmm, prøv å kjør 3dmark03 du og se hvilket av kortene som får best score da, 3dmark 01 er gammel og den teller absolutt ingenting lengere....

blir litt vanskelig da den testen her ble gjort for et halvt år siden. Og mine pc deler er for lengst byttet ut. Uansett så er jo Fx5600(ultra) et ufattelig dårlig kort.

Når det gjelder 3dmark03 tror jeg faktisk ti4200 yter i nærheten av de 5600 gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...