gamblaren Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 hai æg sga ha nye pc! eg har ein pc nå som fungerer. tipper eg kan bruke mus tastatur brenner cd rom å minne å lydkort å skjerm som eg har fra før av. kan noen sette opp eit oppsett med resten av tingene jeg trenger? sjikkili kabinett og prosessor som kan overklokkes godt. + bra hk. fra -Gamblaren- Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Bare et par spørsmål først, hva er prisrammen, hva skal den brukes til og hvordan minne var det du hadde før? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Spesifiser det utstyret du hadde før og prisen du vil bruke, som nevnt over. Lenke til kommentar
gamblaren Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 eg har eit ti 4800 8x kort trur ikje eg kan bruke minne\ram alikevell var så liten hasighet på dei. hardisk ibm 120 gb å wd 15 gb creative live sound lydkort.. logiteck mus å tastatur creativ cd rom asus brenner eg tenkte eg skulle bruke pcen til å spille med. jeg tenkte og at jeg skulle overklokke den. jeg tenkte å bruke ca 6000-7000 på den. frå -Gamblaren- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå