NemesiS Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Er det noen her som har cd key til halflife? mailen min er [email protected] Lenke til kommentar
simes Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Vi har dannet clanen [FuM] men har ikke fått vist oss frem enda. Spilte på northlan, men vi manglet en person av clanen så vi måtte bruke broren til en av oss. Han begynte å spille cs 1 uke før lanet. En annen hadde veldig ustabil pc da.. Fikk ikke bra resultater.. Han vi manglet da, er i millitæret nå, så vi prøver en reserve til clanen til han kommer hjem igjen. Men vi som er her spiller litt på GameSurf servere og litt på Netlife Killzone og slikt. Litt overalt egentlig. Er ikke så mye på mirc pga, internett koster penger. Og når jeg først er på internett, vil jeg heller spille cs enn å være på mirc.. Det kalles prioritering. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 nemisiS: hvis du ikke har en nå sliter du. det koster deg bare 150kroner å få en på nermeste narvesen butikk, hvis de har noen igjen da!! uansett, nå som 1.3 av CS har komt ut kan bare 1 person med samme CD-key spille på en server. derfor er det ikke lenger atraktivt å gi vekk CD-Key'en sinn til andre. Lenke til kommentar
amG Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 HeiHei! viCtim, Hvordan får man tryout i Lords?... Lenke til kommentar
simes Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Lord//viCtim.no ?? ikke sant? Jeg så deg på gs #4.. hadde tenkt ril å si hei, men så stakk du. ja ja. Den er grei. Det er deg ikke sant? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 amG, stikk innom #lords.cs @ quakenet. spør meg der du zimen, koslig da, ja det var nokk meg Lenke til kommentar
UnknowN Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 HeiHei Victim! Ikke lenge siden sist:) Hehe... Faen ass, har ikke noe å skrive.. menmen... snakkes .. Tronica WINTER!! Be There!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 snakkes på IRC ja. Tronica Winter også. (stikker på skole og skriver) gøy og møte deg i CS også TWM Baltazar (eller hva du het). Lenke til kommentar
Melchot Skrevet 19. november 2001 Forfatter Del Skrevet 19. november 2001 hei victim. ja du har møtt baltazar ja. han fortalte meg det hørte du eide noe sinnsykt. håper jeg møter deg en gang og får se deg. Jeg har et lite problem. hvorfor kommer denne beskjeden opp når jeg skal registrere en klan i cb? You have not entered all the necessary data: Password must contain at least one upper case character ('A'). Lenke til kommentar
-Mats- Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Quote: hvorfor kommer denne beskjeden opp når jeg skal registrere en klan i cb? You have not entered all the necessary data:Password must contain at least one upper case character ('A'). Fordi passordene på Clanbase må inneholde minst én stor bokstav og også ett tall, f.eks Karamell1. karamell1 ville ikke fungert, skjønner du? Lenke til kommentar
-Mats- Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Quote: hvorfor kommer denne beskjeden opp når jeg skal registrere en klan i cb? You have not entered all the necessary data:Password must contain at least one upper case character ('A'). Fordi passordene på Clanbase må inneholde minst én stor bokstav og også ett tall, f.eks Karamell1. karamell1 ville ikke fungert, skjønner du? Lenke til kommentar
[InFecteD]Nimda Skrevet 25. november 2001 Del Skrevet 25. november 2001 takk for hjelpen har registrert klanen nå. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Ikke spill aggresivt, viCtim? Det er jo smak og behag. Selv elsker jeg å spille aggresivt! Ellers finner du tips på http://www.geocities.com/goldfish_liste/go...odcsspiller.txt Lenke til kommentar
[InFecteD]Nimda Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 hvordan tweaker jeg for å få glatt fps? Lenke til kommentar
sveis Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Noen som kjenner til klanen unknown og hva som skjedde med dem? De var i alle fall gode...blant norges beste i en periode.... De kom på 2. plass i Steinkjer på et sånt cs-nm-lignende sak..(kan dette stemme) og så vant de en plass ned i tønsberg? larvik? uansett nedi der... dette var i år tror jeg...begynnelsen på året..kanskje i påsketider... Husker nemlig klanen men har ikke funnet dem i clanbase... hørt rykter om at de var fryktelig uheldige med kampene sine og trekte seg ut for å begynne på nytt igjen... Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 SPILL AGGRESIVT, cs er beregnet for det, hvis laget du er på taper, så er det fordi hele det andre laget stormer. stormer 3 stk så er det kamikaze, stormer alle så vinner de. awp er drittvåpen, det skulle vært eraset fra spillet, detter du ned broen på aztec er du snipet før du lander i vannet. noen tips, vær rask, jeg stormer alltid og slakter de som fortsatt holder kniv eller he og går rundt og skyter haugevis i ryggen. skyt burst, ak skyter du 1-3 skudd om gangen, para 3-4. ikke ver feig og camp, gå rundt og skyt, det er det som er gøy, det du blir god av og det du får mye kills av. er du ute etter score er det bare og sette på cheatsene og bruke awp... SCORE means ikkje en dritt. STORM, det er det som er fun [ Denne Melding var redigert av: pizzabud på 2001-12-21 21:09 ] Lenke til kommentar
xen Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 victim, ditt nek, hva er det du maser om PCW scores for? ,-P Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 goldfish: den godcsspiller.txt'en din var latterlig. ikke rør en awp fordi det er feigt? wtf? det er feigt å skyte folk i ryggen også, ikke sant? eller gjemme seg i mørke kroker sånn at de ikke kan se deg? folk spiller med det våpenet de liker best. selv liker jeg tmp og mp5 fordi du beveger deg fort, skyter raskt og rekylen er ikke noe særlig. hvis noen liker awp fordi den er grisekraftig (og det er vel egentlig hele fordelen), så må vel de få lov til det. stfu n00b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå