FenrisC0de Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Pcen til mutters har litt problemer. Nettopp formatert den og installert Windows 2000, men når jeg skal koble til USB adaptoren slik at hun får koblet seg opp på WLAN, så skjer det ingenting. Prøvd med andre USB enheter også, pcen reagerer rett og slett ikke. Jeg prøver og komme inn i BIOS, men det er en gammel Compaq pc, og jeg finner ingen vei inn. Men biosen skal jo ikke endre seg ved installering av OS.. merkelig.. Noen som har hjelp og komme med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) *slettet* Endret 5. februar 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Pcen til mutters har litt problemer. Nettopp formatert den og installert Windows 2000, men når jeg skal koble til USB adaptoren slik at hun får koblet seg opp på WLAN, så skjer det ingenting. Prøvd med andre USB enheter også, pcen reagerer rett og slett ikke. Jeg prøver og komme inn i BIOS, men det er en gammel Compaq pc, og jeg finner ingen vei inn. Men biosen skal jo ikke endre seg ved installering av OS.. merkelig.. Noen som har hjelp og komme med? Så ikke at det var 2000. Prøv med diverse Service Packs. Edit: Til moderatorer som tror jeg dobbelpostet, bommet jeg på edit og quotet meg selv Endret 5. februar 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hmm først av alt gå inn i hardware oversikten og inn på enhetsbehandlingen, ta og se om det står noen ! eller ? ved siden av universal seriell busskontroller. Hvis den ikke er installert eller aktivisert så vil du få beskjed om det der. Eventuelt prøv å slette den for så og installere den på nytt med. Mvh Ole Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 jeg har prøvd omtrent alt, og online teknisk support til HP\Compaq funker dårlig.. hehe (bombe)! Men ihvertfall, det som er merkelig at det virker ikke som Windows finner USB portene i det hele tatt, i device manager er det ingen Hub\root i USB.. Og ja, har prøvd å re-installere enheten, plugget den ut og inn.. prøvd med flere usb enheter også.. ingen får svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå