Mello Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Til slutt gidde hu opp. Gav. hehe, enig i det der. Stemmer for at alle hw.no brukerne legger i en krone hver, å spanderer et norsk kurs på stakkars Olsen (nå er jeg langt fra noe norsk geni selv, men den der var rimelig klar) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Det er det frekkeste! Men takk for rettelsen, skal aldri gjenta seg Regner med jeg havner i en viss tråd nå Lenke til kommentar
Thomas Hansen Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 eh ja, vet om et par. (to stykker) men på grunn av manglende anonymitet, og frykt for represalier velger jeg å holde mine meninger for meg selv Lenke til kommentar
Mello Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 eh ja, vet om et par. (to stykker) men på grunn av manglende anonymitet, og frykt for represalier velger jeg å holde mine meninger for meg selv Tror jeg kjenner til begge to tihi Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Til slutt gidde hu opp. Gav. [sur whinermodus] Ga. [/sur whinermodus] Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 [sur whinermodus] Ga. [/sur whinermodus] Alternativt. "Gav" er akkurat like gyldig som "ga". Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 [sur whinermodus] Ga. [/sur whinermodus] Alternativt. "Gav" er akkurat like gyldig som "ga". Ja, selvfølgelig. All due respect. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Er det en stor overvekt av kvinner i forhold til menn som har borderline personlighet eller bare virker det slik? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Det er bare fordi vi menn syter så mye over gale kvinnfolk på norges største nerdeforum at du har en følelse av at det er et flertall av gale kvinner. På samme måte som du sikkert tror at det er et stort flertall av menn i verden fordi det er flest menn som snakker her inne... :p Endret 6. februar 2004 av sluffy Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Leiter fremdeles etter en jente som jeg ville kunne vurdere som normal ;-) Endret 7. februar 2004 av HamiltonII Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Etter å ha tenkt litt på det så kan eg ikke komme noen jenter som beskriver det dere har opplevd. Lenke til kommentar
Thomas Hansen Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 eh ja, vet om et par. (to stykker) men på grunn av manglende anonymitet, og frykt for represalier velger jeg å holde mine meninger for meg selv Tror jeg kjenner til begge to tihi Yep, du vet godt hvem de er *FÅ SLÆPPE ELL???* Neida, de er greie å ha som veninner da Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Søskenbarnet mitt hadde ei kjærring som drev å ringt han hele tiden, løsning: Mutter'n gikk lei av det, tok telefonen og svarte "Hamar politikammer, vær så god"... Hjelper faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå