P4niX Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Reinstallerte idag Windows XP pro inc. noe som førte til at jeg nå ikke har lyd. Har lastet ned chipset drivere fra nvidia som også skal inkludere drivere til det integrerte lydkortet. Dersom jeg går inn på lyd i kontrollpanel får jeg meldingen "No audio device". Noen som har forslag til løsning på problemet? Hovedkort: EPoX 8RDA3+ Lenke til kommentar
implex Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Aktivere i BIOS at du har innebygd lyd kort, er jo kjent som en dum ting og gjøre.. Gjør du det, kan det jo faktisk hende at lyden kommer, og det er jo ikke bra.. Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Takk for tipset, men integrert lydkort er vel aktivert som default i BIOS. Hadde jo dessuten lyd før jeg installerte windows på nytt og det gjøres vel neppe automatiske endringer i BIOS under installasjonen. Andre forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Det skal vel ligge en driver på cd'n som fulgte med hovedkortet. (Hvis du har en da) Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 CD-en som fulgte med HK fungerer av en eller annen grunn ikke. Er ikke det samme driverne som er på epox sine hjemmesider da? Har installert de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå