wichtom Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 den kjøpte jeg i norge for 10 år siden,,,og ikke prøvd igjen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Liker både Cherry Coke og Dr Pepper jeg..har drukket vanlig Cola så lenge jeg kan huske (er 26 år nå). Blir litt lei den samme smaken hele tida når man sitter med data'n. San Sao er faktisk også ikke så værst. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 jeg har ikke smakt den enda, kanskje vurdere å kjøpe en flaske i morra. men tviler veldig veldig på att den vil slå vanlige coca-cola. det skal MYE til Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Dr.Pepper er godt! Gleder meg til den kommer til kr.sand! =) Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 DR Pepper er jammen meg godt, tror jeg er blitt avhengig... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Dr. Pepper er noe av det værste jeg har smakt innen brus. Alt for kunstig søtlig smak på den.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 nesten værre enn Vanilla coke, nesten... men fy F. da...URK Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Dr. Pepper er helt grei - jeg synes f.eks Pepsi Max er 10 ganger værre, suketthelvete av en brus. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 eneste som er galt med max'en er den utrolige gass utviklingen..man raaaper jo som HEL etter en sånn flaske... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 hm...husker at den smakte marsipan. Får kjøpe en i morra å se om den er god Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg digger Dr.Pepper... Kjøper alltid et brett eller to når jeg er på Svinesund... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Dr. Pepper og cherry coke smaker medisin... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 "good medicine, or bad?" Lenke til kommentar
Leon Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 litt morsomt, vi hadde lan her i bodø. og i stedet for cola kompo... så kan dere jo "take a guess" på hva vi arrangerte Syntes egentlig ganske synd i han som vant, for tror han trudde det var noe alla husets kola Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Den smaker død hest! Aldri mer om jeg skal kjøpe den... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Cherry coker er ganske greit. Hvis eg skal til butikken og kjøpe vanlig cola og de skulle merkelig nok ikke ha de så hadde eg gått for cherry coke. Dr.pepper smaker det likt cherry coke? Edit: Som dere kanskje ikke forsto så er coca cola forsatt det beste innen brus. Endret 6. februar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Om de først skal importere nye leskedrikker fra Junaiten kan de da importere Mountain Dew DET er digg det. Oh, fikk vann i munnen min nå Det er riktignok så søtt at tre bpkser på rad klistrer igjen munnen din, men fyf. så digg! Lenke til kommentar
adawen Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Gaawd, ikke snakk om Mountain Dew da.. *miff* Husker de hadde lots i Strømstad/Svinesund da jeg bodde i det området. Tror jeg kjøpte ALLE de hadde. Åsså fikk de ikke inn fler.. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Dr. Pepper er riktig godt, har ikke smakt den de selger i Norge, men importert er ganske god.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå