aldrimerforum Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Ser man på amrikanske filmer, ser en ofte en Dr.pepper boks eller flaske i bakgrunnen. Blir da nysgjerrig på hvilken slags drikk dette egentlig er. Det har jeg vært lenge. Men i dag fikk jeg se Dr.Pepper på Meny, og kjøpte en på flekken. Må meddele at dette må være nesten den værste brusen jeg har smakt. Den smaker skikkelig søtt, og har en smak av sånne hvite/rosa pulverslikkepinner, blandet med etteller anna kunstig typisk blått snop... den er så ubeskrivelig dårlig, på linje med vanilla coke.. Fatter ikke hva som går av de dyrene på den andre sia av havet.. noen andre her testet den? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Ja, smakte den en gang. Jeg klarte et par munnfuller, men da gav jeg opp Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Den smaker, for å være helt ærlig, helt utrolig vondt. Smaker skilpadde-anus - unnskyld uttrykket! Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Kirsebær skal det liksom være. Bare vent - bare reklamen får justert hodene våre i noen år kommer vi alle til å synes det er godt at fremskrittet har tilført oss Dr Pepper. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Kjøpte en flaske i Sverige i fjor, klarte å drikke opp halve flaska før jeg måtte gi opp Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 hmm, syns faktisk ikke den var så gale jeg. Men kommer nok ikke til å kjøpe den igjen. Finnes brus som smaker bedre. f.eks. Oskar Sylte Brus med pæresmak. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Den smaker, for å være helt ærlig, helt utrolig vondt. Smaker skilpadde-anus - unnskyld uttrykket! og hvordan vet hva skillpadde-anus smaker? Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 HÆH! Dr.Pepper er jo dritdigg.!! kordan kan dere si at det smaker dritt? jeg bare elsker kirsebær smaken fra Dr.Pepper og Cherry Coke Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Må si meg enig med Skreeth. Pleier å kjøpe med et brett når jeg er i Sverige, men det gjør meg ingenting å få tak i det her også... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 aheheae.. Bra den kom til norge, så fikk jeg endelig slukke... nysgjerrigheten.. For a really bad taste! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 jeg smakte en Dr.Pepper for noen år siden i Sverige. Den smakte marsipan, tyntflytende marsipan med kullsyre skikkelig ekkelt Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 jeg smakte en Dr.Pepper for noen år siden i Sverige. Den smakte marsipan, tyntflytende marsipan med kullsyre skikkelig ekkelt AND IT SOLVED ALL YOUR PROBLEMS! Lenke til kommentar
Oropher Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg smakte Dr. Pepper en gang jeg var i Sør-Afrika, og ja, det smakte ufyselig. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Dr. Pepper: Never tried Vanilla Coke: Den beste utfordreren til original Coke (i hvert fall en god annen plass, ingenting slår jo original Coke anyway) Lenke til kommentar
adawen Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Dr.Pepper er da fine greier det. Samme er Vanilla Coke. Klarer ikke helt å definere smaken på noen av dem, men de er pirrende for smaksløkene iallefall. Men hey, smak og behag. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Fanta Exotic og Shokata, Vanilla og Cherry Coke, SanSao, Pepsi Twist og X-tra... og nå Dr. Pepha. Ingen av de smaker godt, og hvor f**n ble det av Fanta mandarin. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Dr pepper er vondt Endret 5. februar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 aheheae.. Bra den kom til norge, så fikk jeg endelig slukke... nysgjerrigheten.. http://www.impuls.no/nyheter/pepperfk.jpg For a really bad taste! For å være helt ærlig, så tror jeg ikke "ny fra JUNAITEN OG GREIER" selger så godt i Norge lenger, av både politiske ig andre grunner... Ellers må jeg si at Dr.Pepper er en ELENDIG oppfinnelsem en dårlig, oberhypa brus. Om de først skal importere nye leskedrikker fra Junaiten kan de da importere Mountain Dew DET er digg det. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Enig med det som blir sagt over. Dr.Pepper er kort sagt ekkel flytende marsipan på flaske. Sky det som pesten. Vanilla Coke er himmelen i forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå