Gå til innhold

Ennå noen som bruker modem eller ISDN ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et spørsmål til Telenor ADSL brukere som IKKE fikk linja som del av jobben/PC-tilbudet...hvorfor i alle dager har dere en linje som er dyrere og tregere en de andre og i tillegg har GB-kvote?

stabilt, rabatter, ikke grense

 

og ligger noe over det den skal gi

Endret av Frikky
Lenke til kommentar

sitter på modem hjemme.. enda.. men ikke 56K nei, ser ut til at kommunist bedriften har overhead på telefoni ogå, får 46K på gode dager.....

 

.....ooo kan få adsl basert på TN linje, men ikke før i mars og innen den tid skal norges beste internett selskap bestemme seg for om de skal bygge ut sentrallen min med ADSL i tillegg til SDSL som jeg kan få nå.

Lenke til kommentar

Sitter på 2348/2348 :D Hadde 1024/256 før, mange år siden jeg hadde ISDN og enda flere år siden jeg hadde MODEM

 

EDIT: Har faktisk alle tinga enda. SHDSL, ADSL, ISDN og MODEM.

Fatter bruker ISDN jobb relatert, ADSL har vi bare for og ha, og modem kobler vi aldri opp. Bruker selv bare SHDSLEN

Endret av KriZZ
Lenke til kommentar
Et spørsmål, er det noen andre leverandører av adsl som bruker nettet til telenor?

Jeg har ikke fasttelefon. Jeg stoppet telenor-abonnementet en stund før jeg fikk adsl. Nå blir kontakten i veggen bare brukt til ADSL-linjen, som er en mye bedre bruk, spør du meg. Man kan selvfølgelig ha vanlig fast-telefon samtidig også hvis man vil.

 

Alle ADSL-leverandører bruker linjene til fasttelefonen (trenger ikke å legge ny ledning hvis det er lagt opp til fasttelefon fra før). Vanlig telefon krever jo svært lite båndbredde, så ADSL bruker bare det som blir til overs.

 

 

Har nettopp skiftet til NGT Delta 2000/640 og betaler 498,-/mnd fordi dama går på BI

Så når Telenor kommer til der jeg bor kan jeg også få bredbånd av andre leverandører?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...