Gå til innhold

Ennå noen som bruker modem eller ISDN ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt stort er harry.

 

 

Jeg har street-cred'en i orden med ISDN... :no:

 

 

I april kommer BKK (Bergens Kommunal Kraftlag) til å fixe oss opp med go'linjer her ute på bondelandet, ikke for tidlig akkurat.

 

 

Et spørsmål til Telenor ADSL brukere som IKKE fikk linja som del av jobben/PC-tilbudet...hvorfor i alle dager har dere en linje som er dyrere og tregere en de andre og i tillegg har GB-kvote?

Lenke til kommentar

Ærlig talt, makan til tåpelig spørsmål fra trådstarter. Selvsagt er det mange som sitter på modem/idsn fortsatt. Kanskje på tide å titte litt utenfor huset/leiligheten man selv sitter i...

 

Jeg sliter med 56k når jeg er hjemme hos mine foreldre, huff :(

 

 

**edit

Når jeg leser først innlegget igjen ser jeg han ikke spurte spesifikt etter hastigheten til de som bruker modem/isdn. Sletter andre avsnitt

Endret av KAS
Lenke til kommentar
Ærlig talt, makan til tåpelig spørsmål fra trådstarter. Selvsagt er det mange som sitter på modem/idsn fortsatt. Kanskje på tide å titte litt utenfor huset/leiligheten man selv sitter i...

 

Og til alle som føler for å komme hit for å "tilfeldigvis" nevne deres fete dsl linjer, vær så snill og gå et annet sted. Alt dere gjør er å spamme tråden med offtopic snakk

 

Jeg sliter med 56k når jeg er hjemme hos mine foreldre, huff :(

Er det så mange som fortsatt har det da ?

 

Og alle de som tilfeldigvis kommer for å nevne deres fete dsl linje..du gjør vel akkurat det samme som de gjør? Forteller om hvilken linje de har ;)

Lenke til kommentar
Et spørsmål, er det noen andre leverandører av adsl som bruker nettet til telenor?

Jeg har ikke fasttelefon. Jeg stoppet telenor-abonnementet en stund før jeg fikk adsl. Nå blir kontakten i veggen bare brukt til ADSL-linjen, som er en mye bedre bruk, spør du meg. Man kan selvfølgelig ha vanlig fast-telefon samtidig også hvis man vil.

 

Alle ADSL-leverandører bruker linjene til fasttelefonen (trenger ikke å legge ny ledning hvis det er lagt opp til fasttelefon fra før). Vanlig telefon krever jo svært lite båndbredde, så ADSL bruker bare det som blir til overs.

 

 

Har nettopp skiftet til NGT Delta 2000/640 og betaler 498,-/mnd fordi dama går på BI

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...