all right Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg har en Pentium 3 (763mhz) maskin med ett asus hovedkort. Men så skulle jeg prøve og Overklokke litt jeg overklokket den til 800 MHz,og da var prosessoren 17 grader! Og så prøvd jeg og starte den og det gikk ikke den kom bare til 2 skjermbilde ved oppstarten. Så klokket jeg den ned igjen til 763mhz og da ble det helt likt den ville ikke starte. Så prøvde jeg og formatere og instalere både 98 og ME men det gikk ikke med noen av de, dan kommer bare til oppdaderer systemverktøy eller noe sånn(det siste i hele instalasjonen)og da kommer dat bare menge feil(rundll32.exe er en av feilene) Og så verker ikke Windows. har prøvd og tatt ut allle komponentene og satt de i igjen, og byttet hardisk. Noen som vett hva feilen er???(skulle gjerne hatt den oppegående) Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 hvis det var 17 grader med viftekjøling tyder det på att noe var feil med temp sensoren, eller så satt du i et veldig kaldt rom. jeg vet ikke helt hva feilen kan være, men hvis du har mulighet kan du kanskje prøve en annen cd? hvis du får opp blåskjerm med mye tall og sånn, skriv ned hva som står å søk på google.com. så kan du kanskje se hva som er feil. Lenke til kommentar
all right Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg har en ganske god kjøler på den den skal greie helt opptill XP 2400 tror jeg det var!! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 hvis du kjører en p3 med socket a vifte er du ganske flink til å busemekke, men uansett hvor god kjøleren, som er med vifte da selvsagt så vil du ikke komme under rom tempen så vidt jeg vet Lenke til kommentar
all right Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 JAJA men fikk til den pcen nå!! Var den ene ram brika som hadde tatt kvelden!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå