miniPax Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Ikke det at der bryr meg så veldig, fikk jo svar på det jeg ville, men hvorfor i alle dager ble denne tråden stengt? Mulig det er jeg som er blind siden jeg ikke ser grunnen, men men.... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 som det står her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=203490 Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Mr.Ueland: Hvorfor bruker dere ikke Multi-modereringsfunksjonen i IPB? Er jo litt enklere enn å stenge manuelt, og dere kan legge til standardmeldinger som f.eks "Dette emnet er postet i feil kategori, eller passer bedre i en annen. Emnet er derfor stengt" Bare et lite forslag... Endret 5. februar 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Har litt mange "Uvaner" som enda sitter igjen fra phpbb tiden men det igjen blir jo selvfølgelig opp til hver moderator om man ønsker å bruke funksjonen eller ikke. Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 My bad - skal huske det neste gang! Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Takk for svaret. Var faktisk ikke klar over posten til yummy ang feilpostinger Endret 5. februar 2004 av _StatuS_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg