$k$ Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) ja, jeg trenger melodien til en sang men ikke sangen/ stemmene noen som vet om noen progs. som gjør jobben? thnx Endret 5. februar 2004 av $k$ Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) En EQualizer "kan" gjøre jobben men det er avhengig av hva slags frekvenser melodien ligger på og hvordan stemmene er. Men dete r stor forskjell på EQualizere, finnes mange bra og mange dårlige. Driver du litt med VST'r kan jeg anbefale Waves Q10 Parametric EQ, men den er svindyr, men knallbra! Finnes vel en demo her : waves.com Endret 5. februar 2004 av lavizh Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 takk for svar, men er det noen litt billigere(men bra) progs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 tviler på at det går uten rå opptaket av sangen.. for når man mixer sangen blir det lagt på mange spor og i stereo. du kan fjerne noe men det er altid litt igjen. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Slike ting funker som oftest svært dårlig. Dette topicet har forøvrig vært besvart ørten ganger tidligere. Søk på vocal remover! Det enkleste er jo egentlig å bare finne en instrumentalversjon av sangen, da. bfisk Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 På winamp sine sider finner du en "karaoke" plugin til Winamp, denne gjør jobbe greit nok... Og best av alt, gratis Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 kommer helt ann på hvordan frekvens vokalen ligger på iforhold til det rent instrumentale. hvis du skal rippe vokalen fra et opera-stykke går det greit, men hvis du skal rippe vokalen fra et deathmetalalbum ala. cannibal corpse, hvor alt er stemt ned og ligger på en veldig statisk frekvens blir mye, mye vanskligere å få gjort det skikklig. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg produserte for noen år siden en tøyseversjon av "Can you feel the love tonight", men som skulle ha ålreit kvalitet på lyden. Det beste viste seg å være å finne en panpipe moods-versjon, og synge oppå den... Jeg vet, det blir ikke mer cheesy enn dette. Men lyden ble bra den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå