cpy Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hei, er det noe som vet hvilket telefon som bruker MP3 som ringetoner, har en gang hørt en telefon med stemme som ropte som ringetone, det var dødskult, men glemte å spørre hva det var om det var polyfoniksk el. mp3, er det noe som vet hvilket? takker for svar Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hvilken mobil har du? 6600, SX1 og andre Symbian-mobiler kan få dette til. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Bare et spm,hva slags program skal til for åfå mp3 som ringetone.Har Nokia 3650 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Overfør MP3-filen via PC-Suite, og den vil automatisk konverteres til .wav. Da kan du bruke den som ringetone Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Kan det på min nokia 6220 og, men den må spilles inn med mikrofonen da. Og kvaliteten er vel så som så. Å kalle det mp3 som topic'en er, blir vel kanskje å gå litt langt... Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) P900 har jo en sånn ''hello'' ringetone.. ganske så gøyalt egentlig Edit: skrivefeil Endret 6. februar 2004 av Exstasy Lenke til kommentar
cpy Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Kan det på min nokia 6220 og, men den må spilles inn med mikrofonen da. Og kvaliteten er vel så som så. Å kalle det mp3 som topic'en er, blir vel kanskje å gå litt langt... Nei, har hørt de nye Phillips skal/kan spille MP3 som ringetone. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 nokia 3300 kan hvertfall bruke sangene du har inne på telefonen til ringetoner.. dem kaller det true-tones Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 S60 telefoner kan ikke ha mp3 som ringelyd c_u_m8. P900 og 3300 kan det (og sikkert fler jeg ikke vet om) Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 mi gamle nokia 3650 kunne ha wav filer som ringetoner.. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 S60 telefoner kan ikke ha mp3 som ringelyd c_u_m8. P900 og 3300 kan det (og sikkert fler jeg ikke vet om) P800 kan vell også det da Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 S60 telefoner kan ikke ha mp3 som ringelyd c_u_m8. P900 og 3300 kan det (og sikkert fler jeg ikke vet om) P800 kan vell også det da Nei Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 S60 telefoner kan ikke ha mp3 som ringelyd c_u_m8. P900 og 3300 kan det (og sikkert fler jeg ikke vet om) Jeg sa at de kan få dette til. Da ved å konvertere dem automatisk med PC-Suite Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg sa at de kan få dette til. Da ved å konvertere dem automatisk med PC-Suite ja greit.. ingenting å krangle om, men S60 telefoner kan ikke ha mp3 som ringelyd, case closed. wav og mp3 er ikke det samme.. Lenke til kommentar
silverfox1 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Innostream 90 har kanskje denne funksjonen du leter etter: *Real Music Bell (Support Transforming MP3 file to ring tone) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg sa at de kan få dette til. Da ved å konvertere dem automatisk med PC-Suite ja greit.. ingenting å krangle om, men S60 telefoner kan ikke ha mp3 som ringelyd, case closed. wav og mp3 er ikke det samme.. Ja, det stemmer, men overfører man MP3 filene via PC-suite, så kan man bruke de som ringetone. Ergo; man kan bruke sine MP3-sanger til ringetone! Wav og MP3 er ikke det samme, det er to vidt forskjellige formater, men kan gjøre akkurat det samme. Forskjellen er komprimeringen og kvalitet, og sammenhengen. Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Ja, det stemmer, men overfører man MP3 filene via PC-suite, så kan man bruke de som ringetone. Ergo; man kan bruke sine MP3-sanger til ringetone! Wav og MP3 er ikke det samme, det er to vidt forskjellige formater, men kan gjøre akkurat det samme. Forskjellen er komprimeringen og kvalitet, og sammenhengen. PC suite gjør om mp3 filen til en wav fil. Da er det ikke lenger en mp3 som brukes som ringelyd. Vi er vel egentlig i bunn og grunn enige? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Ja, det stemmer, men overfører man MP3 filene via PC-suite, så kan man bruke de som ringetone. Ergo; man kan bruke sine MP3-sanger til ringetone! Wav og MP3 er ikke det samme, det er to vidt forskjellige formater, men kan gjøre akkurat det samme. Forskjellen er komprimeringen og kvalitet, og sammenhengen. PC suite gjør om mp3 filen til en wav fil. Da er det ikke lenger en mp3 som brukes som ringelyd. Vi er vel egentlig i bunn og grunn enige? Denne saken kan sees fra to standpunkter. Kapeesh? Så ja, vi er på rett spor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå